تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری ضیافت افطاری سربازان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)

به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) ضیافت ویژه افطاری برای سربازان تیپ با حضور مسئولین و فرماندهان تیپ و همراه با مراسم جشنی و سخنرانی حجت الاسلام امینی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان : در این مراسم ابتدا مسئولین و فرماندهان تیپ با حضور گرم و صمیمی خود قبل از اذان مغرب در بین سربازان تیپ در این مراسم معنوی و در ضیافت افطاری مراسم حال و هوای خاصی را به همراه داشت .

در ادامه کلیه مسئولین و سربازان تیپ ضمن شرکت در نماز جماعت مغرب و عشاء در حسینیه تیپ حجت الاسلام امینی از روحانیون مدعو ضمن تبریک ولادت با سعادت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و تقدیر و تشکر از حضور صمیمی فرماندهان در بین سربازان نکاتی را در مورد  زندگانی آن حضرت بیان کرده و در مدح و ثنای آن حضرت اشعاری را مولودی خوانی کردند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری ضیافت افطاری سربازان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..