تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای وصیت نامتعارف شخص مُرده توسط همسایگانش+فیلم

مردی که قبل از مرگش وصیتی عجیب نوشته بود،هنگامی که جانش را از دست داد،همسایگانش خواسته او را انجام دادند.

به گزارش صدخبر مردی اهل شهر بائودینگ چین که پیش از مرگش اقدام به نوشتن وصیتی نامتعارف کرده بود،هنگامی که مرگ او را در آغوش گرفت، همسایگانش آنچه این مرد خواسته بود اجرا کردند.

طبق وصیتنامه شهروند چینی، مردم او را در یک هیوندا سوناتای مدل قدیمی قرار دادند و این خودرو که مرد مذکور 10 سال دیوانه وار به آن علاقمند بود،جایگزین تابوت برای وی شد.

هنگامی که وصیت عجیب مرد چینی در حال اجرا بود همزمان صدای سازی مخصوص برای مراسم دفن او به گوش می رسید که تمامی جزئیات این ماجرا در فیلم زیر مشهود است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای وصیت نامتعارف شخص مُرده توسط همسایگانش+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..