تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه دسر گلابی و دارچین

طرز تهیه دسر گلابی و دارچین

دسر گلابی و دارچین در فصل گرما بسیار دلچسب است و شما را بسیار خنک می کند.

مواد لازم برای دسر گلابی و دارچین کنسرو گلابی 450 گرم ماست وانیلی 2 فنجان شکر سفید یک سوم فنجان دارچین یک دوم چای خوری نمک وفلفل از هر کدام یک چهارم چای خوری

طرز تهیه دسر گلابی و دارچین

طرز تهیه دسر  دارچین و گلابی

گلابی ها را آبکش کنید و آب اضافه آنها را در طرفی دیگر نگه دارید. گلابی ها را در غذاساز بریزید تا کاملا له شوند. گلابی ها را با آب آن، دارچین و ادویه و ماست وانیلی درون یک مخلوط کن بریزید. این مخلوط را درون فریزر قرار بدهید تا مانند بستنی سف بشود. سپس درون رف قرار دهید و میل کنید.

نکات تکمیلی در مورد دسر گلابی و دارچین

دسر گلابی و دارچین جزو دسرهای مدرن است و بطور کل در 15 دقیقه آماده می شود. این دسر خوشمزه را می توانید به عنوان میان وعده یا دسر سرو کنید. دستور تهیه این مطلب برای 4 نفر می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه دسر گلابی و دارچین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..