تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرماندار سردشت گزینه احتمالی برای تکیه زدن بر صندلی اداره کل میراث فرهنگی کردستان!

ساعت: 09:50 منتشر شده در مورخ: 1397/03/13 شناسه خبر: 1369813

برخی کانال های خبری نوشته اند: «طبق اخبار رسیده یکی از فرمانداران شهرهای آذربایجان غربی در حال رایزنی و تکیە زدن بر صندلی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کردستان میباشد».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، در خبری تایید نشده برخی کانالهای تلگرامی استان کردستان خبر از تلاش های یکی از فرمانداران آذربایجان غربی برای تصدی پست مدیرکلی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان داده اند.

این کانال های تلگرامی فعال در استان کردستان نوشته اند؛ «طبق اخبار رسیده یکی از فرمانداران شهرهای آذربایجان غربی در حال رایزنی و تکیە زدن بر صندلی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کردستان میباشد».

پایگاه خبری تحلیلی بُلفَت به تنهایی این خبر را تایید یا تکذیب نمی کند اما در صورتی که این خبر موثق باشد بر اساس شواهد و‌قراین موجود احتمال این تلاش ها در خصوص “نژاد جهانی” فرماندار کنونی سردشت بیشتر از تمامی فرمانداران استان است. چرا که وی که اصالتا اهل شهرستان بانه (کردستان) و مدت ۷ سال سکان دار شهرداری بانه و مدت ۳ سال در استانداری کردستان به عنوان مشاور استاندار فعالیت داشته است.

خبرنگار بُلفَت به دنبال اطلاعات موثقی است که آیا فرماندار سردشت برنامه ای برای به دست گرفتن سکان سازمان اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری کردستان دارد یا خیر؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرماندار سردشت گزینه احتمالی برای تکیه زدن بر صندلی اداره کل میراث فرهنگی کردستان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..