تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنوز برای فصل بعد صحبت نکرده‌ام/صعودمان کاملاً فوتبالی بود

ساعت: 09:35 منتشر شده در مورخ: 1397/03/13 شناسه خبر: 1369810

مربی فصل قبل نساجی ابراز امیدواری کرد بتواند به همراه این تیم در لیگ برتر حضور پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، مهدی هاشمی‌نسب مربی نساجی مازندران که به همراه این تیم به لیگ برتر صعود کرد در خصوص آخرین وضعیت تیم به خبرنگار ما گفت: هنوز وضعیتم مشخص نیست و نمی دانم با این تیم خواهم بود یا نه. ظاهراً مدیران تیم صحبت هایی را با نکونام داشته اند اما شخصاً با نکونام صحبتی نداشته ام. البته دلم می خواهد کنار این تیم باشم و ادامه بدهم. بهرحال با مردم قائمشهر زندگی کردیم و امیدوارم بتوانیم حضور موثری در لیگ برتر داشته باشیم. هرچند اگر من نباشم هم اتفاق مهمی نمی افتد.

هاشمی نسب درباره ورود نساجی به بازار نقل و انتقالات و کار دشوار این تیم در لیگ هجدهم گفت: واقعاً بی خبرم و هنوز نمی دانم لیست موردنظر بازیکنان برای فصل بعد شامل چه کسانی است. اما این تیم با پشتوانه خوب مردمی و مدیریت آقای صنیعی قطعاً می تواند سالها در لیگ برتر حضور قدرتمندی داشته باشد و با تکیه بر توان و پتانسیل بومی نماینده شایسته و خوبی برای فوتبال مازندران باشد.

مربی فصل قبل نساجی در مورد حواشی ناتمام در خصوص صعود نساجی به لیگ برتر تصریح کرد: هرچند باشگاه مدتی را در این باره سکوت کرد و وارد بازی آقایان نشد اما ما خیلی خوب این بازی ها را بلدیم و اگر لازم باشد وارد گود می شویم. اما خیال مان از خودمان راحت است چون می دانیم صعودمان فوتبالی بوده و در مرام ما کار ناجوانمردانه جایی ندارد. هنوز هم می گویم اگر ثابت شود نساجی غیرفوتبالی صعود کرده من خودم شخصا این را نمی پذیرم و می گویم تیمی به لیگ برتر برود که حقش بوده. اما شک نکنید صعود ما کاملاً فوتبالی بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنوز برای فصل بعد صحبت نکرده‌ام/صعودمان کاملاً فوتبالی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..