تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عقب‌گرد شهرداری قائم‌شهر به سبک شورای شهر دوره پنجم

ساعت: 09:35 منتشر شده در مورخ: 1397/03/13 شناسه خبر: 1369811

عالیجنابان و مسئولان مازندران و شهرستان قائم‌شهر لطفا سرتان را بلند کنید و ببینید در قائم‌شهر چه خبر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، قائم‌شهر دومین شهر پرتراکم کشور، حال و روز خوبی در مدیریت شهری ندارد و متاسفانه در سیاسی بازی‌های مسئولانش، تبدیل به باتلاقی شده که هم خود رو به نابودی است و هم افرادی که در آن قرار دارند.

پس از روی کار آمدن شورای دوره پنجم، که خود را بهترین و کامل‌ترین شورا می‌دانستند، متاسفانه به جای بهتر کردن مشکلات و معضلات شهر، کارهای دوره قبل را به نابودی کشاندند.

عقب گرد عملکردی شهرداری به قدری واضح و مبرهن بود که فریاد بسیاری از شهروندان را بخاطر اسراف بیت‌المال در آورد و موجی از نارضایتی عمومی را به همراه داشت تا جایی که مرکز صداوسیما مازندران نیز به آن پرداخت.

جای تعجب است چطور مسئولانی که در زمان ساخت این رفیوژها حضور داشتند و سکوت کردند، اکنون نیز در زمان تخریب هم سکوت کرده‌اند؟ واقعاً چه مسئولی باید پاسخگو باشد که این همه هزینه به هدر می‌رود؟

اعضای محترم شورای شهر دوره پنجم قائم‌شهر، ۹ ماه از آغاز کار شما در صندلی‌های مدیریتی شورا می‌گذرد. بنده بعنوان یک خبرنگار، زبان گویای مردم و بعنوان یک شهروند تقاضا می‌کنم گزارشی از عملکردتان بدهید تا ما هم بدانیم چه کرده‌اید؟

اعضای محترم شورای شهر که ادعای اتاق شیشه‌ای می‌کردید تفاوت شما با شورای قبل چیست؟ آن‌ها نیز هفته‌ای یکبار جلسات‌شان علنی بود.

اعضای محترم شورای شهر که ادعای ایجادتغییر در روند شهری می‌کردید، تفاوت شما با شهرهای همجوار چیست؟ که نمی‌توانید همچون بابل و ساری مردم را راضی از امورات مختلف شهری نگهدارید.

عالی‌جنابان شورای شهر! کمی به کارنامه خود نگاه کنید تا ببینید حتی مصوبات متعددی که در کمیسیون‌ها و شورا تصویب کردید نیز اجرایی نشد و تنها در حرف ماندید.

کارهای خود را نگاه کنید و ببینید عقب گردی سیاسی داشته‌اید و این میان تنها مردم بودند که ضرر کردند.

آقایان بزرگوار! یادتان هست که قبل و حین و بعد انتخابات چه وعده‌هایی به مردم دادید؟ سال ۱۴۰۰ نزدیک است و مردم نیز حافظه‌ی خوبی دارند همانطور که دوران رکود در مدیریت شهری را در سه سال نخست شورای دوره چهارم فراموش نکردند و با رای شان حکم به تغییر بدنه شورا دادند، در انتخابات بعدی نیز با این روند مدیریتی شما همین راه را پیش خواهند گرفت.

به حدی عقب گرد شما واضح است که اکنون صدای جابه جایی در مسند فرهنگی شهرداری می رسد ما را نگران‌تر کرده است.
یادمان نرفته چقدر شعار ثبات می‌دادید، از عملکرد فرهنگی شهر راضی نیستیم. اما آیا از خود پرسیده‌اید که دلیل عملکرد ضعیف چیست؟

رییس کمیسیون فرهنگی در جلسه‌ای به شما گفت، چرا بودجه عملکردی واحد فرهنگی را مشخص نمی‌کنید که برنامه سالانه ببندد، اما کسی گوش شنوا نداشت و اکنون شنیده‌ها حکایت از جابه جایی شخص دارد و با جابه جایی نیرو بدنبال پوشاندن ضعف خود هستید و این یعنی فرار از اشتباهات خود.

کلام آخر! شهردار و اعضای شورای شهر عقب گرد شما تنها این شهر را ویران می کند و باعث می شود شأن شهر و شهروندان پایین بیاید. بدانید که این شهر هیچ چیزی از شهرهای دیگر کم ندارد؛ پس لطفاً به جای تفکرات سیاسی و منافع خود کمی به فکر این شهر باشید و آستین بالا بزنید تا شهر را بسازید و صورت مسئله‌ها را حل کنید نه اینکه با لودر پاک‌شان کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عقب‌گرد شهرداری قائم‌شهر به سبک شورای شهر دوره پنجم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..