تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرق شدن 3 نفر در آ‌ب‌های بهشهر و بابل

ساعت: 09:35 منتشر شده در مورخ: 1397/03/13 شناسه خبر: 1369809

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از غرق شدن 2 نوجوان در بهشهر به علت سقوط به داخل استخر آب و نیز یک جوان در بابل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، علیرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ساری از غرق شدن 2 نوجوان دربهشهر به علت سقوط به داخل استخر آب و نیز یک جوان در بابل خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در ساعت 15 و 45 دقیقه روز پنج شنبه 10 خردادماه مبنی بر وقوع غرق شدگی در شهرستان بهشهر، ماموران انتظامی شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در یکی از روستاهای حومه شهرستان در بررسی‌های اولیه دریافتند، دو نوجوان 11 و 12 ساله به نام‌های "یاسین و امیر حسین ـ ج" حین شنا در داخل استخر باغ به علت عدم آشنایی به فنون شنا غرق شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: این دو نوجوان به علت غرق‌شدگی و خفگی‌جان خود را از دست دادند و علت تامه حادثه در دست بررسی بیشتر است.

باقری از وقوع غرق شدگی در ساعت 4 دقیقه بامداد روز جمعه 11 خردادماه در یکی از روستاهای بابل خبر داد و افزود: در این حادثه جوان ۲۲ ساله‌ای هنگام ماهیگیری در آببندان به علت نامعلومی غرق شد و جان خود را از دست داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با هشدار به خانواده‌ها و شهروندان از آنان خواست با توجه به شروع فصل گرما و حضور افراد برای شنا در دریا و استخر مراقب فرزندان خود باشند تا دچار سانحه ناگوار نشوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرق شدن 3 نفر در آ‌ب‌های بهشهر و بابل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..