تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت ٤٨ ساعته الهلال به سرمربی اسپورتینگ!

سامی الجابر مدیرعامل الهلال به خورخه خسوس ٤٨ ساعت فرصت داد تا جواب نهایی خود را به پیشنهاد عربستانی ها اعلام کند.

به گزارش شما نیوز ،به گزارش ورزش سه، باشگاه الهلال فصل قبل در لیگ عربستان قهرمان شد اما در مرحله گروه آسیا نتوانست موفق شد و همین باعث تغییرات گسترده در ساختار این باشگاه شد. 

سامی الجابر مدیرعامل این تیم بر خلاف اکثر تیم های عربستانی هنوز کار خاصی در فصل نقل و انتقالات نکرده، الهلالی ها بدنبال عقد قرارداد با خورخه خسوس سرمربی ٦٣ ساله پرتغالی تیم اسپورتینگ هستند.

جابر که با این سرمربی مذاکره داشته، از او درخواست کرده تا جواب نهایی خود را ظرف ٤٨ ساعت آتی  به این باشگاه بدهد، خسوس در سالهای اخیر ١١ قهرمانی با تیم های اسپورتینگ، بنفیکا و براگا کسب کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت ٤٨ ساعته الهلال به سرمربی اسپورتینگ!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..