تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل فجیع فوتبالیست جوان در پارتی شبانه/عکس

 بازیکن باشگاه کلمبیایی کورتولوا، در یک حمله مسلحانه به یک مهمانی به قتل رسید.

این بازیکن 24 ساله در حالی که در خانه یکی از هم تیمی هایش حضور داشت، با حمله افراد ناشناس روبرو شد و براثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد. هیسن ایسکی‌یردو، دیگر بازیکن کورتلوا نیز در این حادثه Incidentآسیب دید و به بیمارستان منتقل شد. این اتفاق فوتبال کلمبیا را در شوک فرو برد.

ژنرال هوگو کاسِس، رئیس پلیس Police کالی، به خبرنگاران گفت:" این اتفاق روز جمعه حدود ساعت 00:40 دقیقه بامداد رخ داد. تعدادی فوتبالیست در یک مهمانی Party حضور داشتند. ابتدا یک مرد وارد این مهمانی شد و سراغ یکی از حضار را گرفت اما ناگهان شروع به تیراندازی کرد. ما در حال همکاری با پلیس ملی هستیم تا انگیزه این اتفاق را متوجه بشویم.براثر تحقیقات اولیه، مشخص شده که قصد فرد مهاجم، تیراندازی مستقیم به الخاندرو و هسین بوده است."

این اولین بار نیست که در بازیکنان فوتبال در کلمبیا، با چنین اتفاقاتی مواجه می شوند. در معروف ترین مورد مشابه، آندرس اسکوبار، مدافع تیم ملی کلمبیا، به دلیل زدن گل به خودی و فراهم کردن موجبات حذف کلمبیا از جام جهانی 1994، با شلیک 12 گلوله به قتل Murder رسید.

قتل فجیع فوتبالیست جوان در مهمانی شبانه + عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل فجیع فوتبالیست جوان در پارتی شبانه/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..