تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمارهایی از کودک آزاری در ارومیه

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته۲۶۶ کودک کار و خیابانی در سطح شهر ارومیه جمع آوری شد.

آفتاب‌‌نیوز :

 سعید فریور در جلسه کارگروه سازماندهی متکدیان وکودکان کار استان که در محل سالن جلسات معاونت سیاسی برگزار شد افزود: در سال گذشته ۲۶۶ کودک کار و خیابانی بین ۷ تا ۱۴ سال در ارومیه جمع آوری شد که از این تعداد یک کودک غیرایرانی بود.

فریور با اشاره به اینکه کودک کار به فردی گفته می شود که با والدین خود زندگی میکند ولی مشغول به کار هم است اظهار کرد: از تعداد کودکان کاری که درسال گذشته توسط بهزیستی در ارومیه جمع آوری شده، ۷۰درصد کنار خانواده زندگی می کردند و فقط ۵ نفر ازآنها هردو والدین خود را از دست داده بودند.

فریور درخصوص سابقه کودک آزاری کودکان کار جمع آوری شده تصریح کرد: از این تعداد۱۲۳ کودک سابقه یک بار کودک آزاری و۲۱ کودک بیش از چندنوع سابقه کودک آزاری داشته اند. ۵۵ درصد کودکان کار جمع آوری شده به عبارتی۱۴۸ کودک دانش آموز مقطع ابتدایی و ۲۵ کودک نیز ترک تحصیل کرده‌اند.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی به کمک های هزینه های که برای تحصیل کودکان کار ارومیه درسال گذشته اختصاص یافته اشاره کرد وگفت: طی سال گذشته ۵۵ میلیون تومان برای کمک هزینه درمان و تحصیل کودکان کار مددجو تعلق گرفت.

فریور خاطرنشان کرد: در طرح مهرانه درسال گذشته ۵۰ میلیون تومان برای حمایت ازتحصیل۱۶۷ کودک مددجو نیازمند و بازمانده از تحصیل در مهرماه پرداخت شد. در طرح عیدانه در اسفند سال گذشته برای ۲۵۰ نفر به مبلغ۱۸۰ هزارتومان برا ی هر نفر عیدی پرداخت شد.

به گزارش ایسنا،وی ادامه داد: در سال گذشته علاوه برارومیه در خوی و بوکان ۳۰ کودک کار شناسایی و سازماندهی شد.

فریور به مشکلات بهزیستی استان اشاره کرد و گفت: عدم همکاری کمیته امداد در رسیدگی به کودکان کار، عدم همکاری پزشک متخصص، عدم اطلاع رسانی در صورت مشاهده کودک آزاری و عدم تامین فضای فیزیکی برای آموزش کودک و خانواده ها از جمله مشکلات است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمارهایی از کودک آزاری در ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..