تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در مازندران

ساعت: 19:16 منتشر شده در مورخ: 1397/03/12 شناسه خبر: 1369728

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری ویژه برنامه‌های محافل قرآنی استان با حضور قاریان بین‌المللی در شهرهای استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: ویژه برنامه‌های محافل قرآنی استان با حضور قاریان بین‌المللی، حمید شاکرنژاد، سیدجواد حسینی،علیرضا رضایی، پیمان ایازی و دیگر قاریان مطرح کشوری و استانی در شهرهای مازندران برگزار شده است.

وی افزود: محفل انس با قرآن کریم در امامزاده حمزه (ع) میاندورود بعد از نماز مغرب و عشاء هفت خرداد همراه با ضیافت افطاری با تلاوت استاد حمید شاکردنژاد، پیمان ایازی و سیدصادق مسلمی برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اضافه کرد: تلاوت حمید شاکرنژاد در امامزاده قاسم(ع) بابل 6 خرداد از دیگر برنامه‌های قرآنی این اداره کل بوده است.

حیدری افزود: تلاوت قاری بین‌المللی استاد سیدجواد حسینی در روز شنبه 5 خرداد در مسجد شکوهی ساری و مسجد فقیه محله جویبار، یکشنبه 6 خرداد در مسجد جامع کلاردشت، دوشنبه 7 خرداد در مسجد سجادیه آمل و مسجد فاطمه زهرا بابل، سه‌شنبه 8 خرداد در مسجد جامع نور، چهارشنبه 9 خرداد در امامزاده عبدالوافی کلارآباد عباس‌آباد، پنج‌شنبه 10 خرداد درز مسجد اعظم محمودآباد انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم با تلاوت استاد علیرضا رضایی قاری بین‌المللی گفت: محفل قرآنی این قاری بین‌المللی پنجشنبه ١٠خرداد ساعت ١٨ در مصلى نماز جمعه بابلسر، ساعت٢١:٣٠ امامزاده قاسم (ع) بابل و جمعه ١١ خرداد ساعت ١٣ مصلی نماز جمعه قائم‌شهر، ساعت ۱۷ مسجد حضرت ابوالفضل (ع) کوچه نیایش نکا و ساعت ٢١:٣٠ امامزاده عبد الحق (ع) در بهشهر برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: با وجود بیش از هزار و ۳۶۱ امامزاده شناسایی شده و بیش از 5 هزار مسجد، بقعه متبرکه، حسینیه، سقاخانه و تکایا در استان تاکنون برنامه‌ریزی مناسبی برای بهره‌برداری فرهنگی از اماکن دینی صورت نگرفته است.

حیدری از امامزادگان و بقاع متبرکه به عنون ظرفیتی مناسب برای پذیرش و استقبال از مسافران نوروزی دانست و افزود: این اماکن ارزشمند یک ظرفیت بالقوه‌ای برای توسعه گردشگری مذهبی به شمار می‌روند.

وی با بیان این که باید بستر‌های لازم برای تقویت سفر‌های مذهبی در کشور فراهم شود،گفت: در حال حاضر و با توجه به وجود هزاران امامزاده و بقعه متبرکه در استان این ظرفیت کاملاً مهیا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که زمینه توسعه و گسترش توریسم مذهبی در استان باید فراهم شود، افزود: مازندران با توجه به این که نخستین حکومت شیعی در آن پایه‌گذاری شده است از ظرفیت‌های بالایی برای توسعه گردشگری مذهبی را دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..