تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای اردبیل خنک و پاییزی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، درحالیکه ساکنان اردبیل دیروز با بیشینه دمای ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر جمعه بهاری گرمی را سپری کردند با نفوذ زبانه پرفشار سیبری از دیشب روند کاهش دما در منطقه آغاز شده است.
بیشینه دمای هوای اردبیل امروز از ۱۲ درجه فراتر نرفت و در شامگاه امروز (شنبه) نیز وزش باد شمال شرق با بیشینه سرعت ۵۳ کیلومتر در ساعت دمای هوا را به هشت درجه بالای صفر کاهش داده و ساکنان منطقه اردبیل را به خصوص در روستاهای واقع در دامنه کوهها به استفاده از پوشاک ضخیم واداشت.
استقرار هوای سرد درحالیکه هموطنان در قسمت وسیعی از کشور گرمای آزاردهنده را تجربه می کنند حال هوای دلپذیری را در منطقه اردبیل حاکم و مسافران و میهمانان را به وجد آورده است.
هواشناسی هوای اکثر نقاط استان اردبیل را تا روز دوشنبه پیش رو ابری و مه آلود و سرد پیش بینی کرده و از اواسط هفته دوباره هوا گرم خواهد شد.
طی این مدت بارش باران ریزه و باران در دشت اردبیل و باران در نواحی شرق و شمال این استان انتظار می رود. احتمال وقوع آذرخش و ریزش تگرگ در بعضی نقاط وجود دارد.
اردبیل به خاطر موقعیت جغرافیایی خاص از وضعیت هوایی بسیار متغیر برخوردار است. نفوذ توده هوای شمالی گاهی در فصول گرم سال سبب استقرار هوای سرد در منطقه می شود.
۶۰۱۹/۶۰۱۶

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای اردبیل خنک و پاییزی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..