تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا جدایی زیدان از رئال به سود سنگربان برزیلی شد؟

آلیسون بکر، سنگران برزیلی رم علاقمند است در تابستان امسال راهی رئال مادرید شود.

به گزارش شما نیوز ، فصل فوق العاده آلیسون بکر در رم و عملکرد خوب او در دروازه جالوروسی باعث شد او هوادارانی مانند لیورپول، چلسی و پاریس سن ژرمن پیدا کند اما این سنگربان برزیلی علاقمند است راهی رئال مادرید شود.

 

 

حالا که زین الدین زیدان از هدایت رئال مادرید استعفا داده است، شرایط به سود آلیسون شده است زیرا سرمربی سابق کهکشانی ها اعتقاد فراوانی به کیلور ناواس داشته و نمی خواست دروازه بان دیگری را به خدمت بگیرد؛ این در حالی بود که مدیریت رئال مادرید خواهان حضور یک گلر جدید بود و حالا راه برای انتقال آلیسون هموارتر شده است.

 

همچنین باشگاه رم برای تنظیم شریط مالی خود باید تا اول ژوئن 50 میلیون یورو درآمد داشته باشد و این در حالیست که آنها معتقدند قیمت آلیسون بکر بالاتر نیست ولی مدیران رئال مادرید علاقه ندارند بیش از 60 میلیون یورو برای سنگربان برزیلی جالوروسی پرداخت کنند.

 

پس شمارش معکوس برای جدایی آلیسون از رم آغاز شده اما اوضاع به سود رئال مادرید نیست زیرا آنها هنوز تکلیف نیمکت خود را برای فصل بعد نمی دانند اما نباید کتمان کرد آلیسون بکر علاقمند است راهی برنابئو شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا جدایی زیدان از رئال به سود سنگربان برزیلی شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..