تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Internet Radio Player – Shoutcast 8.4.6 – برنامه رادیو اینترنتی پر امکانات و محبوب اندروید !

دانلود امروز 6+

تاریخ انتشار شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

8

نسخه 8.4.6

دوست داشتن 1

Internet Radio Player – Shoutcast v8.4.6 [Ad Free] – اپلیکیشن رادیو اینترنتی پر امکانات و محبوب اندروید
نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه برای اولین بار در ایران

Internet Radio Player – Shoutcast AD-FREE عنوان یک رادیو اینترنتی محبوب و پر امکانات می باشد که توسط mUserTech توسعه و منتشر شده است. برنامه فوق با برقراری دسترسی شما به بیش از 50 هزار ایستگاه رادیویی تجربه ای جدید را در اختیارتان قرار می دهد. تمامی ایستگاه های موجود در این استارت اپ در گروه های خاص خود دسته بندی شده اند تا بتوان بدون هیچ گونه مشکلی به هر کدام از آن ها دسترسی پیدا کرد. بر خلاف بسیاری از ابزار های مشابه تمامی برنامه های پخش شده توسط اینترنت رادیو پلیر با حداکثر کیفیت اجرا می شوند و قادرید تا ان ها را در پس زمینه پخش نمایید. علاوه بر این بهتر است بدانید که این رادیو هوشمند توجه بسیاری به علاقه مندان موسیقی دارد ؛ به گونه ای که تمامی ایستگاه های پخش کننده موزیک را بر اساس سبکشان گروه بندی کرده تا متناسب با سلیقه خود از موزیک های پخش شده توسط آن ها استفاده کنید. اگر در انتخاب ایستگاه رادیویی شک دارید تنها کافیست به لیست 500 فرکانس برتر مراجعه کنید تا به بهترین برنامه های در حال پخش دسترسی داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Internet Radio Player – Shoutcast اندروید :

امکان جست و جو در میان بیش از 50 هزار ایستگاه رادیویی جهان با پخش زنده دسته بندی تمامی ایستگاه ها بر اساس معیار های گوناگون مشخص ساختن ایستگاه های پخش کننده موزیک و دسته بندیشان بر اساس سبک موسیقی دسترسی به بیش از 500 ایستگاه رادیویی برتر و فوق العاده گوش دادن به ایستگاه رادیویی در پس زمینه به اشتراک گذاری ایستگاه های رادیویی با دوستان خود در شبکه های اجتماعی وارد کردن آدرس ایستگاه رادیویی آنلاین مورد علاقه خود محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن Internet Radio Player – Shoutcast با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توانسته است با هزاران دانلود از سراسر جهان امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت کند که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات و کامل ان را از وبسایت محبوب و پر طرفدار فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v8.4.6 :

* کنترل موسیقی از طریق اکولایزر
* انتخاب تم به دلخواه خود

Internet Radio Player - Shoutcast




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Internet Radio Player – Shoutcast 8.4.6 – برنامه رادیو اینترنتی پر امکانات و محبوب اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..