تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجموعه بهترین آهنگ های فرانسیس گویا Francis Goya

مجموعه بهترین آهنگ های فرانسیس گویا Francis Goya

اگر به دنبال آهنگ های بی کلام عاشقانه و آرام هستید و دوست دارید حال و هوای رمانتیک را در آهنگ های بی کلام تجربه کنید، مجموعه بهترین آهنگ های فرانسیس گویا ( The Very Best of Francis Goya) پیشنهاد ویژه ی جاست موزیک برای شماست،

مجموعه بهترین آهنگ های فرانسیس گویا از جمله آثار این هنرمند مشهور است که به نواختن آهنگ های بی کلام عاشقانه و رمانتیک و تسخیر کننده شهرت دارد.

تنها کافی است به دنبال آهنگی از آثار فرانسیس گویا باشید تا یک اثر به یادماندنی، روح نواز، آرام بخش و عاشقانه بشنوید. سبک آهنگ های فرانسیس گویا اصطلاحا اینسترومنتال (Instrumental) خوانده می شود که در آینده در مورد این سبک موسیقی توضیحاتی خواهیم داد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر، دانلود و پخش آنلاین در ادامه همراه جاست موزیک باشید.

آلبوم موسیقی بی کلام گیتار در مجموعه بهترین آهنگ های فرانسیس گویا Francis Goya بهترین آهنگ های فرانسیس گویا Goya

فرانسیس گویا Goya

فرانسیس گویا Francis Goya

از جمله افراد معروف و نام آشنای عرصه ی موزیک بی کلام است که در سال ۱۹۶۴ متولد شده و از هنرمندان بلژیکی است.

وی بخش عمده ای از شهرتش را به خاطر استعداد در نواختن گیتار به دست آورده است. او قادر است خصوصیت های ویژه و خاصی را به آهنگ هایی که با گیتار می نوازد بدهد و آن ها را شنیدنی و گوش نواز کند گویی که ساز او از جای دیگری می آید و یا انگشتانش بیش تر از دیگر نوازنده ها با سیم های گیتار آشنایی دارند.

البته او به سازهای دیگری هم تسلط دارد اما ساز اصلی وی همان گیتار است. امیدوارم از این مجموعه لذت ببرید.

همچنین پیشتر نیز مجموعه موسیقی گیتار نرم که شاهکار مشترک فرانسیس گویا و کلود سیاری میباشد در جاست موزیک منتشر کردیم که دیدنش خالی از لطف نیست.

راهنمای دانلود و پخش آنلاین - در بخش پخش آنلاین حجم آهنگ ها کاسته شده و با بیت ریت 50Kbps پخش خواهند شد (برای سهولت در پخش انلاین).
- در بخش دانلود تکی آهنگ ها با 2 کیفیت یا بیت ریت قابل دانلود هستند، 50 و 128Kbps.
- برای دانلود آلبوم ها بعد از فشردن دکمه دانلود،کافیست کمی صبر کنید تا دانلود بصورت خودکار شروع شود.
- هیچ کدام از فایل های فشرده شده جاست موزیک دارای پسورد یا گذرواژه نیستند و براحتی قابل باز کردن هستند.
- برای سهولت در دانلود آلبوم ها و تک آهنگ ها پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند Internet Download Manager یا FlashGet میباشد.
- آلبوم ها بصورت زیپ شده (.zip) هستند و میبایست از حالت فشرده خارج یا Extract شوند، هرچند تقریبا تمامی سیستم عامل ها بصورت پیشفرض میتوانند فایل های zip را باز کنند اما پیشنهاد میشود از نرم افزار هایی مانند Winrar برای سهولت در انجام این عملیات استفاده کنید.
- چنانچه در هنگام خارج سازی آهنگ های آلبوم از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، فایل به صورت ناقص دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
- اگر مشکل یا پیشنهادی داشتید لطفا از طریق این صفحه اطلاع دهید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجموعه بهترین آهنگ های فرانسیس گویا Francis Goya»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..