تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه خبر از پرونده فساد مالی در شورا و شهرداری تبریز؟!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بعد از گذشت چندین روز از حاشیه‌های صدور دستور توقف اجرای احکام محکومان پرونده فساد مالی در شورا و شهرداری تبریز، همچنان آخرین وضعیت این پرونده و ماحصل آن برای مردم نامعلوم مانده و چرایی عدم تحقق آنچه دادگاه تجدیدنظر برای متهمان خواسته است، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

شهروندان همچنان منتظرند تا مقامات مسئول علت تاخیر در اجرای احکام یکی از مهم‌ترین پرونده‌های فساد مالی را که در رسانه‌های داخلی و خارجی نیز بازتاب زیادی یافت مشخص نمایند و به شائبات متنوعی که یکی پس از دیگری مطرح می‌شوند پایان دهند.

اگر دادگاه‌های بدوی و تجدیدنظر رأی نهایی‌شان را پس از دو سال بررسی اعلام کرده‌اند، علت عدم اجرای احکام چیست و اگر احکام به اجرا درآمده است، چرا خبری در این‌باره در رسانه‌ها منتشر نمی‌شود؟!

انتهای پیام/

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه خبر از پرونده فساد مالی در شورا و شهرداری تبریز؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..