تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهم احمدی‌نژاد از پیچ تاریخی نظام چیست؟!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمود احمدی‌نژاد به تبریز آمد و در میانِ سخنان خود احزاب سیاسی را دعوت به رفع اختلافات بایکدیگر و خدمت به مردم کرد. او بر حفظ انسجام ملی تاکید داشت و با بیان اینکه حفظ استقلال و عزت کشور نیازمند هوشمندی است، گفت: «در پیچ تاریخی قرار داریم و حوادثی در جریان است که در صورت غفلت ما و تصمیمات نادرست می‌تواند اساس کشور را به خطر بیاندازد».

رئیس‌جمهور سابق ایران با بر زبان آوردن این مطالب نشان داد موقعیت کنونی کشور و پیامدهای احتمالی از این وضعیت را درک کرده است اما سهم خود را از این پیچ‌ تاریخی برای ملت ایران تشریح نکرد.

لازمه‌ی عبور از پیچ‌های تاریخی برجسته نکردن حواشی و تغییر جای فرع‌ها با اصل‌هاست و اظهاراتِ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رویکردِ خود او را نیز در بر می‌گیرد. احمدی‌نژاد از حقِ آزادی بیان موجود در کشور استفاده و نظراتِ خود را صریحاً بیان می‌کند و گاهی اوقات نقدهایی تند به دستگاه‌ها و نهادهای گوناگون وارد می‌نماید اما آیا موقعیت کنونی طرح چنین مباحثی را علناً ایجاب می‌کند؟

احمدی‌نژاد در سفر خود به تبریز به اختلافات دیرینه‌اش با برخی سیاست‌مداران کشور چندان دامن نزد اما همچنان بر روی برخی حواشی مانور داد که چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد. هرچند برخی سیاست‌‌مداران حاضر در کسوت‌های مختلف و بازنشسته هم اهمیت این پیچ تاریخی را درک نکرده‌اند و عکس آن را طی می‌کنند اما این موضوع از محمود احمدی‌نژاد سلب مسئولیت نمی‌کند.

رهبر انقلاب هفتم خرداد ماه سال جاری بر «سرگرم نشدن به مسائل و بهانه‌های اختلاف‌انگیز و ویران‌کننده» و نیز «درگیر حاشیه‌ها نشدن» تاکید داشتند و گفتند: در مقابل «خشم انقلابی»، «صبر انقلابی» هم داریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام باید این مصلحت را بداند و در سخنان خود سهم خویش را از پیچ تاریخی ادا نماید.

انتهای پیام/

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهم احمدی‌نژاد از پیچ تاریخی نظام چیست؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..