تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش باران در خداآفرین یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت!/ سیلاب در هریس جان دو نفر را گرفت

ساعت: 16:46 منتشر شده در مورخ: 1397/03/12 شناسه خبر: 1369668

جاری شدن سیل و تگرگ شدید و تخریب یک منزل روستایی در شهرستان خداآفرین یک کشته و دو مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: دیشب (۱۱خرداد) بر اثر جاری شدن سیل و تگرگ شدید در شهرستان خداآفرین، یک خانه روستائی در روستای علیوردی اوشاغی براثر سیل ریزش کرد و پیرزن ۶۵ ساله زیر آوار جان باخت.

وحید شادی نیا از مصدومیت دو نفر دیگر در این شهرستان خبر داد و افزود: دو نفر در روستاهای بسطاملو و حسین علی بگلو براثر تگرگ و گرفتار شدن در سیل مصدوم شدند وتوسط اورژانس خمارلو به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

همچنین براساس گزارشات منتشر شده بر اثر وقوع سیلاب در روستای زرنق از توابع شهرستان هریس، دو نفر جان باخته‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش باران در خداآفرین یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت!/ سیلاب در هریس جان دو نفر را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..