تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشرفت 65 درصدی تعریض محور کیاکلا به جویبار

ساعت: 09:44 منتشر شده در مورخ: 1397/03/12 شناسه خبر: 1369463

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از پیشرفت فیزیکی 65 درصدی تعریض محور کیاکلا به جویبار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، شهرستان جویبار بدلیل موقعیت و شرایط جاذبه‌های گردشگری و منابع طبیعی و قطب کشاورزی، یکی از شهرستان‌های پرترافیک و پرتردد محسوب می‌شود.

از این رو اقدامات وسیعی در خصوص تعریض، بهسازی و آسفالت راههای اصلی ، فرعی و روستایی در محورهای تحت پوشش و همچنین اقدامات گسترده‌ای در حوزه فنی و اجرایی و مسکن مهر در دست انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران صبح امروز به اتفاق معاون ساخت و توسعه راهها – مشاور و پیمانکار از فعالیت‌ها ، اقدامات و پروژه‌های در حال انجام در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان جویبار بازدید کردند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن بازدید از عملیات تعریض محور بهنمیر به بابلسر و محور کیاکلا ،جویبار یادآور شد: با اتمام تعریض این محور شاهد روانی ترافیک ، افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات در این محور هستیم.

بهادری ضمن بازدید از عملیات تعریض محور کیاکلا به جویبار، یادآور شد : محور کیاکلا به جویبار به طول کلی 12 کیلومتر بوده که 4/400کیلومتر از آن در لاین شرقی با قراردادی معادل 46 میلیارد و با پیشرفت فیزیکی 65 درصد در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین از عملیات ساخت پروژه مسکن مهر میارکلا بازدید و دستوراتی درخصوص تسریع در روند اجرای پروژه صادر کردند.

از 10500 کیلومتر راههای اصلی ، فرعی و روستایی استان مقدار 280 کیلومتر آن در شهرستان جویبار قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشرفت 65 درصدی تعریض محور کیاکلا به جویبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..