تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشت تعاونی، نیامده تمام شد!

ساعت: 16:28 منتشر شده در مورخ: 1397/03/12 شناسه خبر: 1369657

گوشت قرمز یخ زده دولتی در کلاله، خیلی زود تمام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، قبل از ماه مبارک رمضان موضوع توزیع اقلام دولتی با قیمت ارزان مطرح شده بود و بر همین اساس هم فرماندار کلاله از توزیع 53 تن مواد غذایی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داده بود.

هرچند این توزیع تا دهه اول ماه مبارک صورت نگرفته بود ولی توزیع گوشت قرمز آن که با شروع دهه دوم آغاز شده بود در همان آغاز توزیع تمام شد.

مسول فروشگاه قرن در کلاله که تنها توزیع کننده فعلی گوشت قرمز با نرخ 22 هزار تومان است ظهر امروز در پاسخ به شهروند خبرنگار راه اترک گفت: گوشت قرمز دولتی ما تمام شده است.

این فروشنده مواد غذایی در خصوص علت فروش سریع گوشت قرمز هم، قیمت مناسب آن را دلیل این امر برشمرده بود.

وی در خصوص زمان توزیع دوباره گوشت قرمز هم از احتمال توزیع آن در هفته بعد خبر داده بود.

با توجه به قیمت بسیار بالای گوشت در بازار آزاد( بالای 50 هزار تومان) دولت باید توجه ویژه به توزیع گوشت قرمز با قیمت پایین تر برای اقشار متوسط جامعه نماید.

همچنین افزایش تعداد مراکز فروش هم می تواند راحتی بیشتری را برای مردم فراهم نماید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشت تعاونی، نیامده تمام شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..