تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسنپدراگون 1000به جای 950 در گجت‌های ویندوز 10 ایسوس

نسل جدید پردازنده کوالکام به نام اسنپدراگون 1000 ظاهرا قرار است در گجت‌های ویندوز 10 کمپانی ایسوس به کار برود.

وب‌ سایت Winfuture.de جزئیات به‌کارگیری پردازنده‌های با معماری آرم در گجت‌های ویندوز ۱۰ مایکروسافت را شرح داده است. بر اساس گزارش این سایت، قرار بود نسل جدید پردازنده‌ها با معماری آرم برای ویندوز ۱۰ از نسخه‌ی اسنپدراگون 950 شرکت کوالکام بهره ببرد، اما امروز گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه نسل جدیدتری از این نوع پردازنده در آینده معرفی می‌شود که به نظر می‌رسد مدل اسنپدراگون 1000 باشد.

snapdragon 830

این نوع پردازنده به طور خاص برای ویندوز ۱۰ در دستگاه‌های مبتنی بر معماری آرم طراحی شده است که قدرت پردازش آن‌ به پردازشگر‌های اینتل نسبت به مدل‌های قدیمی، نزدیک‌تر است. شایعات حاکی از آن است که قدرت این نوع پردازنده حدود ۶.۵ وات است، بنابراین شبیه نسل هفتم اینتل یعنی Core Y-SoC با تقریبا ۷ وات به نظر می‌رسد.

 کمپانی ایسوس از این تراشه ممکن است برای اولین بار در مدل Asus Primus استفاده کند. گزارش‌ها حاکی است که طراحی و ساخت این محصول تا اواخر تابستان امسال کامل می‌شود و انتظار می‌رود که تا پایان سال جاری یا اوایل سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود.

مقاله‌های مرتبط:

 همانطور که قبلا ذکر شد، این پردازنده طوری طراحی شده است که از طریق فرم‌فکتور لپ‌تاپ یا تبلت حرارت را منتقل کند و باعث خنک شدن خودش شود.

البته نوع سیستم عامل‌ها و اسامی شرکت‌های استفاده کننده از این نوع پردازنده می‌توانند تغییر کنند، اما بدون شک مایکروسافت و کوالکام می‌توانند این بازار جدید را به شدت تحت تاثیر قرار دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسنپدراگون 1000به جای 950 در گجت‌های ویندوز 10 ایسوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..