تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو به هم تیمی هایش گفت از رئال می رود

صحبت های رونالدو پس از قهرمانی در چمپیونزلیگ در مورد جدایی از رئال، هواداران و حتی فلورنتینو پرز را متعجب کرد ولی ستاره پرتغالی انگیزه بالایی برای جدایی داشت.

به گزارش شما نیوز ، چند روز مانده به دیدار حساس فینال کیف، رونالدو به برخی هم تیمی‌هایش گفته بود که دوست دارد رئال را ترک کند و به دنبال انگیزه های جدیدی است. بدین ترتیب، این هم تیمی ها خیلی از شنیدن صحبت های رونالدو شگفت زده نشدند. از همین رو، سرخیو راموس از شرایط رونالدو و وضعیتی که در رختکن به وجود آمده بود، راضی نبود.

 

 

 

 

جدایی زیدان از رئال، موضوع جدایی رونالدو را تحت تاثیر قرار داد ولی این مشکل برای رئال همچنان وجود دارد و برخی هم تیمی های رونالدو بر این باورند که او در کیف، آخرین بازی اش برای رئال را انجام داد. البته افرادی که در راس باشگاه هستند، آرامش بیشتری دارند، هر چند که از صحبت های رونالدو عصبانی هستند.

 

بند فسخ 1 میلیارد یورویی قرارداد رونالدو، مسئولین رئال را مطمئن کرده که آنها یک اهرم فشار خواهند داشت تا مانع جدایی ستاره پرتغالی شوند. از همین رو، مدیران رئال فکر می‌کنند که رونالدو تیم را ترک نخواهد کرد. حال باید دید که ستاره پرتغالی در کدام مسیر گام برمی‌دارد و آیا در رئال می‌ماند و به دنبال بازنشستگی در این تیم است و یا مسیر جدیدی را پیش می‌گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو به هم تیمی هایش گفت از رئال می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..