تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحقق درآمدهای مالیاتی با تاکتیک گسترش پایه های مالیاتی/ضرورت مهار فرارهای مالیاتی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی راهکار تحقق درآمدهای مالیاتی را تشریح کرد.

به گزارش شمانیوز، شهاب نادری در خصوص تحقق درآمد‌های مالیاتیکشور گفت:تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش مهمی در رفع مشکلات اقتصادی کشور دارد در این راستا باید اتکای کشور به درآمد‌های نفتی کاهش یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:برای کاهش اتکاء به درآمد‌های نفتی باید تلاش کرد سایر درآمد‌ها افزایش یابد که می‌توان به رشد درآمد‌های مالیاتی اشاره کرد؛ اما نکته مهم این است این افزایش درآمد به معنی افزایش مالیات نیست بلکه باید پایه مالیاتی گسترش یابد و از طرفی از فرار‌های مالیاتی جلوگیری شود.

نماینده مردم اورامانات مجلس شورای اسلامی ادامه داد:کمیسیون اقتصادی مجلس در زمینه اخذ مالیات و رفع مشکلات اقدامات مهمی را انجام داده که می‌توان به تصویب لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر صندوق مکانیزه فروش در کمیسیون و بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد.

نادری افزود: ساماندهی پایانه‌های فروش (POS) موضوعی است که در لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر صندوق مکانیزه فروش لحاظ شده و اقدام مهمی است که در نظام مالیاتی کشور صورت خواهد گرفت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:در هر صورت برای افزایش درآمد‌های مالیاتی باید از فرار‌های مالیاتی در کشور جلوگیری شود چرا اگر این مهم صورت نگیرد و برای افزایش درآمد‌های مالیاتی از ابزار افزایش میزان مالیات استفاده شود قطعا مشکلات بخش تولید کشور در شرایط رکودی بیشتر می‌شود.

منبع:خانه ملت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحقق درآمدهای مالیاتی با تاکتیک گسترش پایه های مالیاتی/ضرورت مهار فرارهای مالیاتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..