تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور پخت مافین کدو حلوایی

مجله سرآشپز: در این مطلب طرز تهیه مافین کدو حلوایی را آورده ایم. این مافین راهی عالی و خوشمزه است تا به وسیله آن کودکان را به خوردن کدو حلوایی ترغیب کنیم.

مواد مورد نیاز


آرد (الک شده): 210 گرم کدوحلوایی: 250 گرم شکر: 150 گرم شیر: یک سوم پیمانه کره (به دمای محیط رسیده): 100 گرم تخم مرغ: 3 عدد وانیل: یک چهارم ق چ بیکینگ پودر (الک شده): 2 ق چ پودر دارچین: 1 ق چ نمک: 1 پنسه پودر دارچین و پودر شکر: به میزان لازم  مافین کدو حلوایی


روش پخت


1. پوست کدوحلوایی را بگیرید و بپزید.


2. داخل قالب های مافین را با کپسول های کاغذی بپوشانید.


3. شکر و کره را به مدت 5 دقیقه با همزن برقی بزنید تا سبک و یکدست شود.

4. سپس تخم مرغ ها را یکی یکی به آن بیفزایید.

5. بعد وانیل و شیر را به آن اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا مخلوط شود.


6. آرد، بیکینگ پودر، پودر دارچین و نمک را با هم الک کنید. سپس آن را به مواد اضافه کرده و هم بزنید تا مایه صاف و یکدستی حاصل شود.


7. کدوحلوایی پخته شده را داغ داغ رنده کنید. بعد آن را به مواد اضافه کرده و مخلوط کنید.


8. یک سوم قالب های مافین را با مواد پر کنید. سپس آن ها را در طبقه وسط فر از قبل با دمای 175 درجه سانتی گراد گرم شده، به مدت 35 دقیقه قرار دهید تا پخته و طلایی رنگ شود. بعد از فر خارج کرده و بگذارید تا خنک شود.


9. پودر دارچین و پودر شکر را روی مافین ها الک کرده و سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور پخت مافین کدو حلوایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..