تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال صدر نشینی استرالیا در رنکینگ جدید آسیایی

استرالیا جانشین ایران در صدر رنکینگ تیم های آسیایی می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم ملی فوتبال استرالیا عصر امروز در دیداری تدارکاتی با نتیجه چهار بر صفر از سد جمهوری چک گذشت تا در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گام بلندی برای ایستادن در صدر تیم های آسیایی رنکینگ فیفا بردارد.

شاگردان برت فن مارویک که اکنون در رده ۴۰ رنکینگ فیفا و دوم آسیا جای دارند و مارس سال ۲۰۱۸ در دیداری تدارکاتی موفق شدند کلمبیا را با تساوی بدون گل متوقف کنند، امروز(جمعه) هم در یک بازی دوستانه موفق شدند جمهوری چک که در رتبه ۴۵ رنکینگ فیفا قرار دارد شکست دهند تا احتمالا با توجه به شکست ایران مقابل ترکیه در رنکینگ ماه ژوئن که هفتم این ماه اعلام می شود بر بام قاره کهن قرار گیرند.

امتیاز فعلی ایران در رنکینگ فیفا ۷۲۷ است اما ممکن است با  شکست ایران برابر ترکیه، امتیاز تیم ملی کشورمان  تا سقف ۷۰۸ امتیاز برسد . این درحالی است که استرالیا با امتیاز فعلی ۷۰۰ به امتیاز ۷۱۸ می رسد و در فاصله یک هفته تا آغاز جام جهانی بالاتر از ایران می ایستد.

انتهای پیام /

احتمال صدر نشینی استرالیا در رنکینگ آسیایی فیفا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال صدر نشینی استرالیا در رنکینگ جدید آسیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..