تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب رهبری توسط مجلس خبرگان معجزه‌ای بود/ واکنش شدید به جشن‌های نامتعارف شهرداری

ساعت: 16:43 منتشر شده در مورخ: 1397/03/11 شناسه خبر: 1369353

امام جمعه موقت مرکز مازندران گفت: انتخاب رهبری توسط خبرگان رهبری معجزه‌ای بود که برای نظام رخ داد هر چند ایشان در ابتدا امتناع کرده و سپس با توکل بر خدا به‌طوری که به دین و آیینش آسیبی نرسد، پذیرفتند که در مقام رهبری قرار بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با حضور روزه داران در مازندران برگزار شد.

انتخاب رهبری توسط  مجلس خبرگان معجزه‌ای بود

حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ساری اظهار کرد: در ایام شب‌های قدر که در پیش رو داریم باید قدر این فرصت که در قرآن به آن اشاره شده و کسی که بتواند شب قدر را درک کند خداوند هزار ماه عبادت را که با عمر یک انشان برابری می‌کند را از او قبول کرده است.

وی گفت: روح اعظم در آن شب به زمین آمده و شبی است که مقدرات یک سال انسان و آنچه که باید اتفاق بیفتد ثبت و ضبط می‌شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: روایت داریم اهل بیت ایام شب‌های قدر بساط خواب را جمع می‌کردند به گونه‌ای که حتی کودکان نمی‌خوابیدند تا لیالی قدر را درک کنند، هر کسی در شب نوزدهم در مقابل خدا طلب مغفرت کند خداوند گناهانش را می‌بخشد به غیر از دو قشر که کسی که شارب‌الخمر و کسی که قطع رحم کرده باشد گناهانشان بخشیده نمی‌شود.

امام جمعه موقت شهرستان ساری با اشاره به ایام سوگواری امیرالمومنین اظهار کرد: روز قیامت به دستور پیامبر کلیدهای بهشت و جهنم در دست امیرالمومنین قرار دارد و در مقابل شراره‌های آتش دوزخ نور وجودی مولای ما آتش دوزخ را خاموش می‌کند، شیعیان باید به خودشان ببالند که این چنین مولایی دارند.

قاسمی با اشاره به قیام 15 خرداد سال 1342 اظهار کرد: این واقعه ای بسیار مهم بود که در طی کودتای 28 مرداد سال 1332 شاه به ایران برگشت و این مسئله را مدیون آمریکا و انگلیس دانست و پس از مدتی آرام ارام دستورالعمل‌های غربی را در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از مدتی لایحه‌ها مورد مخالفت علمای اسلام قرار گرفت چرا که قرآن و اسلام را به طور کامل حذف می‌کرد، امام راحل میدان‌داری و همه چیز را سرکوب کردند و به پیروزی انقلاب ختم شده است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه در اوج محبوبیت و عزت امام ما در 14 خرداد از این عالم خاکی رخت بربست، گفت: مردم به خیابان‌ها آمدند و بیش از 10 میلیون جمعیت در تشییع جنازه شرکت کردند که در طول تاریخ با شکوه‌ترین واقعه بود، او رفت و انقلاب اسلامی را به یادگار گذاشت.

وی گفت: انتخاب رهبری توسط خبرگان رهبری معجزه‌ای بود که برای نظام رخ داد هر چند ایشان در ابتدا امتناع کرده و سپس با توکل بر خدا به‌طوری که به دین و آیینش آسیبی نرسد، پذیرفتند که در مقام رهبری قرار بگیرند.

واکنش شدید امام‌ جمعه جویبار به جشن‌های نامتعارف شهرداری/ اگر می‌توانید سبد کالا تهیه و نیازمندان را شاد کنید

حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در واکنش به برگزاری برخی جشن‌های نامتعارف در جویبار گفت: کسی با خوشحالی مردم، سرور، وحدت و ترانه‌خوانی شرعی مخالف نیست بلکه موافق همیشگی نشاط مردم هستیم.

وی تأکید کرد: در اجرای موسیقی و ترانه باید احکام شرعی رعایت شود.

امام‌جمعه جویبار با انتقاد شدید از برگزارکنندگان این جشن‌ها در جویبار اظهار کرد: اگر می‌توانید  در ماه مبارک رمضان سبد کالا تهیه و به نیازمندان کمک و آن‌ها را خوشحال کنید.

نادعلی‌زاده بیان کرد: اگر فرض بر اینکه این جشن‌ها شرعی است ولی زمان آن در ماه مبارک رمضان نیست زیرا در این ماه می‌توان کارهای بهتری برای شاد کردن مردم انجام داد.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌ها ادعای واهی آمریکا علیه ایران را محکوم کرد و گفت: در جمهوری اسلامی ایران تمام اقلیت‌ها در مجالس مختلف دارای نماینده هستند و در کنار یکدیگر برادرانه زندگی می‌کنند اما آیا در عربستان سعودی مسلمانان شیعه یا غیر سنی می‌توانند آزادانه رفتار و عمل کنند؟

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب رهبری توسط مجلس خبرگان معجزه‌ای بود/ واکنش شدید به جشن‌های نامتعارف شهرداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..