تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آئین تودیع و معارفه فرماندار مینودشت برگزار شد / غیبت معنادار شهرام غراوی + تصاویر

ساعت: 13:51 منتشر شده در مورخ: 1397/03/11 شناسه خبر: 1369212

آئین تودیع «اسرافیل وزیری» و معارفه «سید رضا طباطبایی» فرماندار جدید شهرستان مینودشت با حضور مسئولان استانی و محلی و در غیاب معنادار نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مینوخبر ، همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان مینودشت با حضور علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، محمد حسن منتظری مدیرکل حراست استانداری گلستان، علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، ائمه جمعه شهرستان مینودشت و سایر مسئولین محلی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

minookhabar49 2

 ابتدا «اسرافیل وزیری» گزارشی از اهم اقدامات انجام شده در دوران تصدی مسئولیتش پرداخت.

minookhabar49 3

وی با بیان این که در دوران مسئولیتم پنج انتخابات را در آرامش کامل برگزار کردیم، گفت: در ابتدای مسئولیتم سد نرماب چهل چای 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما اکنون شاهد پیشرفت 80 درصدی این پروژه هستیم.

وزیری افزود: بیمارستان فاطمة الزهرا (س) بعد از 7 سال تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که توانستیم آن را به اتمام برسانیم.

تکمیل استخر وحدت، سالن های ورزشی، فضاهای آموزشی با کمک خیرین مدرسه ساز، 750 واحد مسکن مهر، رفع دغدغه کم آبی شهروندان با بودجه 110میلیارد ریالی و اتمام گاز رسانی به کلیه روستاهای شهرستان از دیگر پروژه های مهمی بود که فرماندار سابق مینودشت در دوران مسئولیتش به سرانجام رساند و در جلسه امروز بدان ها اشاره کرد.

سپس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه مینودشت با تشکر از زحمات و اقدامات ارزشمند فرماندار سابق، عنوان کرد: مسئولیت در اسلام امر مهمی است. حدیث شریف «کُلُکُّم راعٍ و کُلُکُّم مَسؤولٌ عَن رَعِیَتِهِ» موید همین مطلب است.

minookhabar49 4

وی افزود: همه ما مسئولیت داریم؛ مسئولیت در خانه، جامعه، شهر و ... ؛ عمر مسئولیت ها طولانی نیست و رفت و آمدها امری طبیعی است. مهم این است که در طول مدت مسئولیت چگونه عمل شده است.

امام جمعه مینودشت خاطر نشان کرد: الحمدلله جناب آقای وزیری نیروی مومن، متدین، انقلابی، مردمی، بسیجی و دارای اخلاق حسنه و ... بودند. ایشان توانستند با تدبیر بسیاری از مشکلات شهرستان را حل کنند.

حجت الاسلام مهدی خانلری امام جمعه بخش کوهسارات هم در سخنان کوتاهی خاطر نشان کرد: آقای وزیری فرمانداری مکتبی، توانمند، کارا و دارای جمیع حسنات اخلاقی بودند که در تمام ساعات شبانه روز برای حل مشکلات پای کار بودند.

وی افزود: هر معارفه ای پیام آور یک تودیعی است. آن چه در این مراسم باید به دنبال آن بود کارنامه عمل و خدماتی است که اننجام شده است؛ الحمدلله در طول خدمت ایشان شاهد خدمات شایانی بودیم و گواه این مسئله هم هستیم.

حجت الاسلام خانلری تصریح کرد: هر جایی که نیاز بود خود ایشان برای رفع مشکل حضور پیدا می کردند و از فرماندار جدید هم همین انتظار می رود.

در ادامه علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به ایراد سخن پرداخت.

minookhabar49 5

وی در این آئین گفت: جغرافیای جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه ای است که استکبار جهانی جنگ را برای نابودی اش به مرزهای ما رسانده است اما ایثارگری های مجاهدان و شهدای ما مانع از تحقق این هدف شوم دشمن شده است.

طهماسبی با بیان این که امروزه با سه تهدید سخت، بیو تروریسم و مردم محور از سوی دشمنان روبرو هستیم خاطر نشان کرد: ثبات و امنیت کشور از سوی دشمنان به خصوص دولت جدید آمریکا قابل هضم نیست و با دسیسه چینی آنها شاهد اتفاقات دی 96، تحریم های برجامی و ترغیب مردم برای سخت کردن شرایط بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم تا نظام اسلامی ما جشن تولد 40 سالگی خود را نگیرد که البته با درایت مردم انقلابی، این تحرکات عقیم مانده و دشمن در پیشبرد هیچ کدام از آنان موفق نبوده است.

وی افزود: در بحث تهدیدات سخت دشمن یک بار به طور جدی در طول هشت سال دفاع مقدس ایران را آزموده است و به خوبی می داند که تاب رویارویی با مردم همیشه در صحنه این کشور را ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: اگر وحدت داشته باشیم دشمن در هیچ زمینه ای نمی تواند کاری را از پیش ببرد.

این مسئول دولتی در ادامه «سید رضا طباطبایی» را دارای تجربیات گران سنگ در حوزه های مختلف مدیریتی معرفی کرد و گفت: وی از کسانی است که به دولت تدبیر و امید پایبند است و امیدواریم از ظرفیت های شهرستان مینودشت استفاده لازم را ببرد تا این شهرستان به جایگاه اصلی خود برسد.

وی همچنین از تلاش های 50 ماهه اسرافیل وزیری علی رغم محدودیت های منابع مالی قدردانی کرد.

در ادامه از تلاش های اسرافیل وزیری با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد و «سید رضا طباطبایی» به عنوان فرماندار مینودشت معارفه شد.

فرماندار جدید مینودشت هم در ابتدا از زحمات فرماندار سابق قدردانی کرد و گفت: ایشان باید خدا را شاکر باشند که پس از چندسال خدمت در این شهرستان این گونه مورد قدردانی قرار می گیرند و براحتی شهادت می دهند که در امورات محوله موفق بوده است.

minookhabar49 6

وی تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم کارگزار نظام اسلامی ای هستیم که برای دوام و قوام آن خون های زیادی ریخته شده است و الحمدلله این جهاد همچنان ادامه دارد.

طباطبایی افزود: به عنوان کارگزار اسلامی باید به این نکته توجه داشته باشیم که در چارچوب موازین اسلامی رفتار و عمل کنیم و اگر کوتاهی کنیم « خسر الدنیا و الآخرة » خواهیم بود.

نماینده دولت در شهرستان مینودشت با بیان این که کارگزار اسلامی باید حقوق مردم را رعایت کند و بداند که فلسفه وجودی کارگزار اسلامی خدمت به مردم است، یادآور شد: در هر جایگاهی که هستیم باید به وظیفه ای که قانون بر عهده ما گذاشته است عمل کنیم و اگر قانون را خوب بشناسیم و خوب عمل کنیم این حرکت در جهت اسلام و تعالیم احکام اسلامی خواهد بود و بهترین خدمت به مردم خواهد بود.

گفتنی است؛ سید رضا طباطبایی از 10 بهمن سال 92 تا 31 اردیبهشت 1394 معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ورامین بود و پیش تر از آن سوابقی نظیر ریاست دانشگاه علمی کاربردی ورامین، بخشدار مرکزی، مدیر پژوهش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ورامین در کارنامه وی به چشم می خورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آئین تودیع و معارفه فرماندار مینودشت برگزار شد / غیبت معنادار شهرام غراوی + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..