تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شانس زیاد ونگر برای هدایت رئال مادرید

ورزش سه: علیرغم واکنش های نه چندان مثبت، احتمال انتصاب آرسن ونگر به عنوان سرمربی رئال مادرید کم نیست.

 بعد از استعفای زین الدین زیدان نام های زیادی برای جانشینی او مطرح شد که یکی از آنها آرسن ونگر بود اما با توجه نتایج نه چندان خوب او در سالهای پایانی حضور روی نیمکت آرسنال، این نام خیلی مورد استقبال هواداران قرار نگرفت.

شانس زیاد ونگر برای هدایت رئال مادرید

اما طبق گزارش دیلی میل، رابطه خوب فلورنتینو پرز با ونگر و علاقه زیاد رئیس باشگاه به سبک کاری و اخلاق سرمربی فرانسوی ممکن است در نهایت باعث شود او هدایت رئال مادرید را بر عهده گیرد.

پرز در ماه می سال 2003 نیز با ونگر در یک هتل ملاقات و مذاکراتی برای هدایت رئال مادرید داشت اما به نتیجه نرسید اما بعد از 15 سال این رابطه ممکن است به سرانجام برسد.

ونگر در برنابئو دیگر درگیر محدودیت های مالی آرسنال نیست و احتمالا می تواند به اندازه دلخواه بازیکنان بزرگ جذب کند. همچنین گزینه هایی چون پوچتینو و یوواخیم لوو نیز تلویحا احتمال هدایت لوس بلانکوس را رد کرده اند؛ پس اگر به زودی نام آرسن ونگر به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شد نباید تعجب کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شانس زیاد ونگر برای هدایت رئال مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..