تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شماره ۱۰ قرمز‌ها به چه کسی می‌رسد؟

ورزش سه: فرشاد احمدزاده در لیگ پانزدهم و بعد از خدمت سربازی به پرسپولیس بازگشت و از همان زمان شماره 10 را بر تن کرد. او در این مدت درخشش قابل توجهی برای پرسپولیس داشت و از جمله بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود اما شاید برخی از هواداران پرسپولیس، نسبت به این بازیکن و پوشیدن شماره 10 توسط او اعتراض هایی داشتند.

در نهایت احمدزاده با نامه گلایه آمیز از پرسپولیس خداحافظی کرد و فوتبالش را در تیمی خارجی سپری خواهد کرد.

با جدایی او پیراهن شماره 10 نیز آزاد می شود و بعید نیست از جمع بازیکنان فعلی تیم پرسپولیس، چند نفر خواهان پوشیدن این پیراهن باشند؛ پیراهنی که سال ها در تن بزرگان این تیم بود و شماره ای خاص محسوب می شود.

اما به نظر می رسد باتوجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و شرایط ویژه این روزهای سرخپوشان پایتخت، مدیران باشگاه تصمیم بر این داشته باشند که شماره 10 را به بازیکنی جدید بدهند و از این راه، یک سوپراستار را جذب تیم کنند.

بنابراین در صورتی که پنجره نقل و انتقالاتی سرخ ها باز نشود، پیراهن شماره ده نیز تا نیم فصل خالی خواهد ماند و پرسپولیس بدون شماره 10 به میادین خواهد رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شماره ۱۰ قرمز‌ها به چه کسی می‌رسد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..