تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روستایی که روی آب شناور است

برترین‌ها: در خلیج جنوب تایلند، زیر سایه یک صخره بزرگ نسبتا عمودی، صد‌ها کلبه، خانه و رستوران قرار دارند که در کنار هم روستای کو پانی (ko panyi) را تشکیل داده اند. دریا در این جا کم عمق و آرام است و به ماهیگیران اجازه می‌دهد خانه هایشان را روی چوب‌هایی روی سطح آب بسازند.

روستایی که روی آب شناور است

بیش از ۳۰۰ خانواده و نزدیک به ۱۵۰۰ نفر در این روستا زندگی می‌کنند که همگی نوادگان تو بابو (toh baboo) و خانواده و دوستانش هستند که حدود ۲۰۰ سال پیش از اندونزی آمده و در اینجا ساکن شدند. در آن روز‌ها خارجی‌ها اجازه نداشتند در تایلند زمین داشته باشند بنابراین بابو و دو خانواده دیگر خانه هایشان را روی چوب‌های شناور در این خلیج ساختند.

روستایی که روی آب شناور است

طی قرن‌ها اندازه و ثروت روستا بیشتر شد. اکنون یک مدرسه، یک مسجد، یک مرکز سلامت، رستوران و مغازه‌های فراوان و حتی یک زمین فوتبال شناور دارد.

روستایی که روی آب شناور است

زندگی در این روستا حول ماهیگیری می‌گردد، اما از چند سال پیش گردشگری هم یکی از منابع درآمدی آن‌ها شده است. این روز‌ها نیمی از مردم محلی در صنعت گردشگری فعالیت می‌کنند، اما ۴۰ درصد جمعیت هنوز ماهیگیر هستند.

روستایی که روی آب شناور است روستایی که روی آب شناور است روستایی که روی آب شناور است روستایی که روی آب شناور است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روستایی که روی آب شناور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..