تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی تفاوتی گرت بیل به استعفای ناگهانی زیدان

گرت بیل تنها بازیکن رئال بود که هیچ واکنشی نسبت به استعفای زیدان نشان نداد.

به گزارش شما نیوز ، زین الدین زیدان عصر پنجشنبه در یک نشست خبری اعلام کرد فصل آینده سرمربی رئال مادرید نخواهد بود. پس از این اظهارات بازیکنان تیم ‌اسپانیایی در شبکه‌های اجتماعی از سرمربی خود تشکر کردند و برای او بهترین‌ها را آرزو کردند.

تنها یک بازیکن هیچ واکنشی نسبت به این اتفاق مهم نشان نداد، او کسی نبود جز گرت بیل. مهاجم ولزی دوران‌های متفاوتی را از زمان حضور زیدان در رئال مادرید گذراند. در شروع کار سرمربی فرانسوی او در ترکیب اصلی حضور داشت و زیدان از او حمایت می‌کرد اما آسیب‌دیدگی‌ها و پیشرفت مارکو آسنسیو و لوکاس واسکس باعث شد بیل نیمکت نشین شود.

مهاجم ولزی از نیکمت نشینی‌اش ناراضی بود و پس از درخشش در فینال لیگ قهرمانان اروپا ( برابر لیورپول دبل کرد) به رسانه ها گفت:« دوست داشتم از ابتدا به میدان می رفتم.»

علاوه بر بازیکنان کنونی مادرید خاویر تباس (رییس لالیگا)، رائول گونسالس (مهاجم پیشین رئال مادرید) و ژابی آلونسو(هافبک پیشین رئال مادرید) نسبت به استعفای زیدان واکنش نشان دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی تفاوتی گرت بیل به استعفای ناگهانی زیدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..