تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محبوب‌ترین پلتفرم آنلاین در میان جوانان یوتیوب است نه فیس‌بوک / اینفوگرافیک

محبوب‌ترین پلتفرم آنلاین در میان جوانان یوتیوب است نه فیس‌بوک / اینفوگرافیک

به گزارش خبرآنلاین، یافته‌های اخیر مرکز تحقیقات Pew نشان می‌دهد یوتیوب با 85 درصد محبوب‌ترین پلتفرم اینترنتی در میان نوجوانان آمریکایی است و پس‌ازآن اینستاگرام با 72 درصد و اسنپ چت نیز با 69 درصد در رده‌های دوم و سوم هستند. {لینک}

اما فیس‌بوک در میان نوجوانان از محبوبیت افتاده و با 51 درصد در رده چهارم جدول قرارگرفته است.

توئیتر با 32 درصد، Tumblr با 9 درصد و رددیت نیز با 7 درصد در رتبه‌های بعدی هستند. اما نکته جالب این است که در نظرسنجی 2014-2015 میزان محبوبیت فیس‌بوک 71 درصد بود که حالا به 51 درصد سقوط کرده است.

از سوی دیگر 95 درصد از پرسش‌شوندگان 13 تا 17 ساله اعلام کردند که مالک یک گوشی هوشمند بوده و یا به گوشی هوشمند دسترسی دارند.

45 درصد از این نوجوانان همچنین اعلام کردند که اغلب در طول روز آنلاین هستند که این رقم در دوره 2014-2015 حدود 24 درصد بود. میزان متوسط کلیک، تَب/Tab یا سوآپ روی نمایشگر گوشی هوشمند به 2600 بار در روز رسیده است که این رقم در برخی به 5400 بار در روز می‌رسد.

در مورد دسترسی به کنسول گیم نیز 92 درصد پسران و 75 درصد دختران اعلام کردند به کنسول دسترسی دارند که در این میان 97 درصد از پسران و 83 درصد از دختران گیم ویدئویی انجام می‌دهند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محبوب‌ترین پلتفرم آنلاین در میان جوانان یوتیوب است نه فیس‌بوک / اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..