تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۸ ماه حضور زیدان در مادرید؛ از نگاه آمار و ارقام

وب سایت نود: خداحافظی زیدان از رئال مادرید در روز پنج شنبه به این معنا است که او توانسته در هر ۳ فصل حضور خود در برنابئو فاتح لیگ قهرمانان شود؛ دستاوردی که هیچ سرمربی دیگری نتوانسته به آن برسد.

این سه گانه بخشی از عملکرد درخشان تیم مرد فرانسوی در فینال هاست. رئال مادریدِ زیدان از همه فینال هایی که در آن ها شرکت کرد، سربلند بیرون آمد و توانست به جام دست یابد.

به بهانه خروج زیدان، قصد داریم با استفاده از آمار و ارقام اوپتا، دو سال و نیم حضور زیزو در مادرید را بررسی کنیم:

۹- زیدان در رئال موفق به کسب ۹ جام معتبر شد؛ از جمله ۳ لیگ قهرمانان، ۱ لالیگا و ۲ جام جهانی باشگاه ها.

۴۰- بین آوریل ۲۰۱۶ تا ژانویه ۲۰۱۷، رئال مادرید در ۴۰ بازی شکست نخورد تا رکوردی جدید در تاریخ باشگاه ثبت شود.

۷۰- زیدان با کسب ۱۰۴ برد از ۱۴۹ بازی در تمامی رقابت ها، رکورد ۷۰ درصد پیروزی را از خود به جا گذاشت.

۷۷.۸- زیزو در اولین فصل حضور در مادرید، رکورد ۷۷.۸ درصد پیروزی را ثبت کرده بود. این رقم در فصل آخر به ۶۲.۹ درصد تنزل یافت.

۱۰۰- زیدان در حالی‌ رئال را ترک می‌کند که تیمش در سه جام رکورد صد درصد پیروزی را ثبت کرد؛ جام جهانی باشگاه ها، سوپرکاپ اروپا و سوپرکاپ اسپانیا. درصد پیروزی های او در کوپا دل ری، جامی که زیدان در دوران بازی هرگز موفق به فتح آن نشد، ۵۰ درصد بود.

۳۹۳- رئال تحت هدایت زیدان در ۱۴۹ بازی، ۳۹۳ گل وارد دروازه حریفان کرد تا میانگین ۲.۶ گل در هر بازی را ثبت کرده باشد.

۳- زیزو اولین مربی تاریخ است که موفق شده سه بار متوالی به قهرمانی در لیگ قهرمانان/جام باشگاه های اروپا برسد. وی همچنین در کنار کارلو آنچلوتی و باب پیزلی، پرافتخار ترین مربی این رقابت ها محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۸ ماه حضور زیدان در مادرید؛ از نگاه آمار و ارقام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..