تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنگره ملی شهدای قزوین میزبان 10 هزار میهمان است

ساعت: 15:35 منتشر شده در مورخ: 1397/03/10 شناسه خبر: 1369067

رئیس کمیته پشتیبانی کنگره 3000 شهید استان قزوین گفت: کنگره ملی شهدای قزوین میزبان 10 هزار میهمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین صبح امروز در شورای سیاستگذاری برگزاری کنگره سه هزار شهید استان، اظهار کرد: کمیته پشتیبانی از کنگره سه هزار شهید استان با چهار بخش حمل و نقل، اسکان، پذیرایی و تامین منابع مالی با مسئولیت استانداری و سازمان‌های اتوبوسرانی، اقتصاد و امور دارایی، صنعت و معدن، برنامه و بودجه و سپاه صاحب الامر تدارک دیده شده است. 


وی افزود: پیش بینی می‌شود 10 هزار میهمان در کنگره سه هزار شهید استان شرکت کنند که انجام این کار نیازمند برنامه ریزی و همکاری همه دستگاه‌ها برای مدیریت آن است. 

رئیس کمیته پشتیبانی کنگره سه هزار شهید استان قزوین ادامه داد: محل برگزاری این کنگره نمایشگاه بین المللی است که از یک هفته قبل دستاوردها و توانمندی‌های نظامی و فنی کشور در آن برپا خواهد شد. 

به گفته وی، با توجه به تعداد میهمانان باید از ظرفیت مالی، خودرویی و اسکان تمامی اداره‌ها در آن استفاده و همه دستگاه‌ها نیز ملزم به همکاری خواهند بود. 

این مسئول با اشاره به اینکه کنگره سه هزار شهید استان از اعتبار خاص و ردیف مالی برخوردار نبوده و باید رعایت انضباط مالی منابع در آن لحاظ شود، اذعان کرد: مسئولان کمیته ها نهایت صرفه جویی و دقت را در برگزاری این مراسم به عمل آورده و در عین حال نیز تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه آن به کار ببندند. 

وی در پایان، کنگره سه هزار شهید استان را بزرگترین رخداد فرهنگی استان دانست که اقدامات لازم برای آگاه سازی مردم باید در آن لحاظ شود.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنگره ملی شهدای قزوین میزبان 10 هزار میهمان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..