تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف دارو‌های غیرمجاز در استان زنجان/ کامیون حامل قاچاق کالا در زنجان توقیف شد

ساعت: 15:44 منتشر شده در مورخ: 1397/03/10 شناسه خبر: 1369079

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال توسط ماموران پلیس آگاهی خبر‌داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران پلیس آگاهی استان زنجان موفق شدند یک دستگاه کامیون بنز را در اتوبان زنجان- قزوین شناسایی کنند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران با ایجاد ایست و بازرسی در این محورها یک دستگاه کامیون را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: ماموران پس از توقیف این خودرو در بازرسی از آن 119 هزارو 900 عدد انواع دارو غیر مجاز و قاچاق تعداد 538 لوازم بهداشتی و 16 هزارو 858 بسته شکلات خارجی قاچاق ، را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال است، گفت :متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار آزادی با اشاره به تشدید مبارزه با قاچاق کالا گفت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد واین فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.

کشف بیش از 159 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف بیش از 159 هزارو نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه پژو پارس توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ماهنشان خبر داد.

وی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ماهنشان موفق به توقیف محموله ای از سیگارتهای خارجی قاچاق شدند.

سردار آزادی افزود: ماموران حین کنترل خودرو های عبوری در محور دندی به یک دستگاه پژو پارس حامل کالای قاچاق مشکوک و در بازرسی از آن تعداد 159 هزارو 500 نخ سیگار قاچاق را کشف کردند.

وی تصریح کرد: سودجویان قصد داشتند این تعداد سیگار قاچاق را که از طریق مبادی غیرقانونی وارد استان کرده بودند، به طور غیرمجاز در بازار داخلی به فروش برسانند،که ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری دو متهم در این خصوص خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف دارو‌های غیرمجاز در استان زنجان/ کامیون حامل قاچاق کالا در زنجان توقیف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..