تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیل به ۱۰ باب خانه روستایی در پلدشت خسارت وارد کرد

ساعت: 22:40 منتشر شده در مورخ: 1397/03/10 شناسه خبر: 1369177

رییس جمعیت هلال احمر پلدشت از وارد شدن خسارت در پی بارش شدید باران و سیل در روستاهای پیله سوار و ساختمان این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، صادق علیزادگان در گفگو با خبرنگار ما با اشاره به وقوع سیل در برخی از روستاهای پلدشت گفت: شامگاه چهارشنبه در پی بارش شدید باران، سیل در روستاهای پیله سوار و ساختمان پلدشت جاری شد.

وی تصریح کرد: سیل حوالی ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه در این ۲ روستا جاری و تا ساعت ۲۳ ادامه یافت.

رییس جمعیت هلال احمر پلدشت با اشاره به این اینکه ۱۰ باب ساختمان در روستای پیله سوار دچار خسارت شده است، افزود: امداد رسانی و ارائه خدمات از لحظات اولیه سیل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گفته وی خسارت وارد شده برای ۱۰ باب ساختمان حدود ۵۰۰میلیون تومان برآورد شده و خسارت های کلی به محض تکمیل اعلام می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیل به ۱۰ باب خانه روستایی در پلدشت خسارت وارد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..