تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عباس‌زاده: اگر در نساجی بمانم آقای گل می‌شوم

ساعت: 17:07 منتشر شده در مورخ: 1397/03/10 شناسه خبر: 1369135

کاپیتان تیم فوتبال نساجی می‌گوید در صورتی که شرایط این تیم مساعد باشد دوست دارد آقای گلی در لیگ‌برتر را با نساجی تجربه کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، محمد عباس‌زاده مهاجم نساجی در مورد شرایط این روزهای تیمش پس از صعود به لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر که همه تیم‌ها تعطیل و مشغول نقل و انتقالات هستند. با وجود پیشنهادات چند تیم لیگ‌برتری هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام، اگر اوضاع در نساجی مساعد باشد مطمئنا در این تیم خواهم ماند، این آرزوی هر بازیکنی است که در تیم بزرگ و قدیمی چون نساجی بازی کند.

وی افزود: هواداران قائمشهری همیشه به من لطف داشته‌اند و خیلی دوست دارم در این تیم بماند اما هنوز چیزی مشخص نیست و نمی‌دانم می‌مانم یا نه. در صورتی که تصمیم نهایی‌ام را بگیریم و قصد ماندن داشته باشم به طرفداران نساجی قول می‌دهم که امسال با پیراهن این تیم آقای لیگ شوم.

وی در ادامه در خصوص ادامه حضور جواد در کادرفنی نساجی گفت: آقای صنیعی‌فر با حفظ آقای نکونام کار بزرگی برای نساجی انجام داد و پاسخ زحمات آقای نکونام را با اعتماد دوباره به او داد. آقاجواد با کار بزرگی که برای نساجی انجام داد و لیگ‌برتری کردنش اعتماد و احترام بسیاری برای خود در بین هواداران کسب کرد.

عباس‌زاده معتقد است که تلاش صنیعی‌فر نساجی را متحول کرده و در این باره گفت: آقای صنیعی فر مدیرعامل باشگاه نساجی زحمات بسیاری برای تغییر و تحولاتی که در این تیم حاصل شد انجام داد. البته او از انرژی پرشور هواداران هم بهره برد و همین کمک کرد تا تیم پرقدرتی را بسازد و بتواند نساجی را به لیگ‌برتر بیاورد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عباس‌زاده: اگر در نساجی بمانم آقای گل می‌شوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..