تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میز خدمت تا پایان خرداد در ادارات مازندران ایجاد شود

ساعت: 15:53 منتشر شده در مورخ: 1397/03/10 شناسه خبر: 1369089

استاندار مازندران گفت: در راستای خدمت به مردم و برداشتن بروکراسی اداری و کاغذبازی‌های مرسوم رئیس‌جمهور دستور دادند در هر اداره‌ای میز خدمت تشکیل شود و این را در استان بخشنامه کرده‌ایم تا پایان خردادو ابتدای تیرماه هم مهلت داده‌ایم که انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، محمد اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بابل که در مدرسه صدر برگزار شد با اشاره به فضیلت خودسازی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در همه روزها و ماه‌های سال انسان نیاز به بازنگری احوالات دارد و در ماه مبارک رمضان این موضوع می تواند با تولدی دوباره و بازنگری در خویشتن به معنای واقعی کلمه همراه با شناخت مسئولیت های انسان مهم‌تر جلوه کند.
   
وی افزود: نزدیک به ۴۰ سال قبل مردم به رهبری امام خمینی(ره) حکومت دست نشانده امپریالیسم غربی را ساقط و با توکل به خدا و وحدت توانستند این مهم را انجام دهند هر چند در آن زمان ساز و برگ و امکانات خاصی در این زمینه نداشتند جز ایمان، اراده و وحدت که باید به این سه اصل توجه داشت.
   
استاندار مازندران ادامه داد: امروز در چهلمین سال از عمر انقلاب اسلامی ایران همه چیز به کوری چشم دشمنان داریم و در این راه هزینه‌های زیادی دادیم اما ایستاده‌ایم و در شرایط کنونی وحدت ما از سوی دشمنان مورد هدف قرار گرفته شده است.
    
این مسئول تصریح کرد: امروز براندازان بر علیه نظام نسبت به همه دوره‌ها موافق‌تر و جبهه مشترک‌تری دارند و راهزنان تهیج‌کننده کوردل منافق بر این خرد باطل هستند که این مردم حافظه تاریخی‌شان کم‌رنگ شده و با ایجاد جریان‌های اپوزوسیون و جازدن خود در درون این جریان‌ها شعار می‌دهند که امثال سال آخر این حکومت است، شعاری که سال‌ها سر دادند اما به فضل الهی محقق نشد.
    
اسلامی با مرور برخی از مشکلاتی که دشمنان انقلاب اسلامی برای مردم و کشور به وجود آوردند گفت: نظام‌هاو سرویس‌های جاسوسی شرق و غرب با این همه کارشنکی و دسیسه چینی علیه انقلاب به هیج کجا نرسیدند و با همه سرمایه گذاری‌ها دست خالی برگشتند،  همچنان همدر حال پمپاژ تبلیغاتی هستند.
    
وی برخی از مشکلات موجود در جامعه را مورد هدف قرار داد و با انتقاد از عملکرد برخی از مدیران افزود: بخشی از این مشکلات به فرد و دستگاهی خاص ربط دارد اما باید بدانیم با کار و تلاش می‌توانیم گامی مستحکم برای تبدیل به وضعیت مطلوب برداریم.
  
نماینده عالی دولت در مازندران تاکید کرد: برخی جریانات دنبال از بین بردن امید مردم هستند اما دولت دنبال حل مشکلات و امید دادن، دولت تمام شعارهای خود را به برنامه و شیوه نامه‌های اجرایی تبدیل کرده است تا مدیران با بهره‌گیری از آن به اهداف مطلوب دست یابند.
   
اسلامی یادآور شد: رئیس‌جمهور سال ۹۷ را سال نشاط نامید و ایشان به دنبال مقابله با جریان یاس و نا امیدی است که دشمن برای مردم ترتیب داده، مردم در مقابل این تبلیغات آسیب خاصی ندیدند و تا به امروز در مقابل این جریان‌ها ایستاده‌اند، مردم و مسولان اگر همراه و همگام باشند این نشلط محقق خواهد شد.
   
وی افزود: مهم‌ترین نکته این که دشمن با این کارها به دنبال دور کردن مردم از اهداف انقلاب است و اگر در مراکز اداری کم‌ کاری شود حتی یک کارمند می‌تواند مردم یک شهر را نسبت به خدمات انقلاب و دولت بدبین و حرف نسنجیده یک مسول می‌تواند این مشکلات اخیر را درست کند، امروز با توجه به نگاه متفاوت مردم به رسانه‌ها و فضای مجازی به راحتی کاهلی یک مسئول تبعات جبران‌ناپذیر دارد.
   
استاندار مازندران ادامه داد: در همه دستگاه‌های دولتی وظیفه مدیران نظارت لحظه به لحظه بر کار تک‌تک کارمندان است و این موضوع تکلیف واحب عینی است که باید بر تک‌تک دستگاه‌ها جاری و ساری باشد، امروز یکی از مشکلات سیستم اداری ما به همین کارشکنی‌ها و کارکرد فردی افراد در ادارات بر می‌گردد که نتیجه اش ناکارآمدی، سستی و مایوس کردن مردم خواهد بود که باید جلوی این مسئله گرفته شود.
  
این مسئول تصریح کرد: دشمن نقشه برای پول جیب مردم و اقتصاد کشور دارد و دولت برای اولین بار در طول تاریخ انقلاب تصمیم‌گرفته با معامله کنندگان در بازار ارز برخورد قاطع کند، ما هم در استانداری هر فرد یا مجموعه‌ای به ما مراجعه کرده و ارز برای کار، تولید و سایر موارد خواسته منابع آن را تامین کرده‌ایم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و همچنان ثبت سفارش در این زمینه وجود دارد.
   
اسلامی از دستگاه‌های اجرایی خواست هوشیاری خود را حفظ کنند و اظهار کرد: در راستای خدمت به مردم و برداشتن بروکراسی اداری و کاغذبازی‌های مرسوم رئیس‌جمهور دستور دادند در هر اداره‌ای میز خدمت تشکیل شود و افراد فقط با یک نفر در هر اداره مشکلات خود را مطرح و فرد مقابل پیگیر همه مطالبات آن فرد از آن اداره باشد و این مساله در مازندران هم باید در بین همه ادارات محقق شود و این را بخشنامه کرده‌ایم تا پایان خردادو ابتدای تیرماه هم مهلت داده‌ایم که انجام شود.
      
وی با اشاره به ابلاغ سند ۱۲ بندی اقتصاد مقاومتی افزود: با ابلاغ این دستورالعمل باید بتوانیم ثروت مردم را برای رفاه مردم در خدمت خودشان فعال کنیم و فرمانداری ها باید سند توسعه شهرستان را سریعتر تهیه و تدوین کنند و در همین مسیر اولویت اصلی ما در استان از جمله شهر بابل تکمیل چند پروژه اصلی است در هر سال بجای این که همه منابع بین همه پروژه‌ها تقسیم شود تا حداقل بتوانیم برخی از پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم و بخش به بخش مشکلات را برطرف کنیم، البته بنده از مردم بابل بخاطر این کاستی ها عذرخواهی می‌کنم.
       
نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به پروژه ایجاد آزادراه و خط ریلی ساری به آمل گفت: این پروژه برای توسعه استان به عنوان پروژه‌ای عظیم و راهبردی مورد نظر قرار دارد و امیدواریم با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای کارهای تملک اراضی و اداری مشکلات را حل کنیم.
    
اسلامی در پایان گفت: از همه مدیران، مسئولان و مردم می‌خواهم برای حل مشکلات با تفکر سال ۵۷ کار و تلاش کنند و به دنبال کار کارمندی نباشند بلکه باید رزمنده گونه کار کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میز خدمت تا پایان خرداد در ادارات مازندران ایجاد شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..