تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون فرماندار ورامین، فرماندار مینودشت شد

ساعت: 16:22 منتشر شده در مورخ: 1397/03/10 شناسه خبر: 1368903

مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید مینودشت در سالن اجتماعات فرمانداری مینودشت برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مینوخبر ، با حکم استاندار گلستان «سید رضا طباطبایی» به سمت فرماندار مینودشت منصوب شد و فردا مراسم معارفه وی و تودیع اسرافیل وزیری اولین فرماندار دولت تدبیر و امید در مینودشت برگزار می شود.

سید رضا طباطبایی از 10 بهمن سال 92 تا 31 اردیبهشت 1394 معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ورامین بود و پیش تر از آن سوابقی نظیر ریاست دانشگاه علمی کاربردی ورامین، بخشدار مرکزی، مدیر پژوهش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ورامین در کارنامه وی به چشم می خورد.

گفتنی است؛ اسرافیل وزیری از 25 اسفند سال 1392 با تودیع مصیب عنابستانی به عنوان اولین فرماندار دولت تدبیر و امید در مینودشت معارفه شد و تا کنون عهده دار این مسئولیت بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون فرماندار ورامین، فرماندار مینودشت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..