تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات بین المللی ووشو "جا&am

ساعت: 16:22 منتشر شده در مورخ: 1397/03/10 شناسه خبر: 1368902

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری مسابقات بین المللی ووشو "جام پارس" در گرگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "بهمن طیبی" مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقات بین المللی ووشو "جام پارس" به میزبانی استان گلستان خبر داد.

وی افزود: تاکنون 10 تیم از کشورهای مختلف برای حضور در مسابقات بین‌المللی "جام پارس" اعلام آمادگی کردند.

"طیبی" با بیان این مطلب که این مسابقات در تاریخ سوم و چهارم تیرماه برگزار می شود اظهار کرد: در حال حاضر نماینده فدراسیون ووشو برای برنامه‌ ریزی‌های نهایی وارد استان شد و مقدمات برگزاری مسابقات در حال برنامه ریزی است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: استان گلستان در سال جاری میزبان 7 رویداد بین‌المللی ورزشی است که مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در مردادماه، تور جهانی والیبال ساحلی در شهریور ماه، مسابقات بین‌المللی کاراته در شهریور ماه، مسابقات بین‌المللی کشتی در اواخر مهرماه یا اوایل آبان ماه، مسابقات سپک تاکرا قهرمانی جهان در پاییز امسال و مسابقات بین‌المللی اسکواش در زمستان امسال برگزار می‌شود.

1397030917232716714279894

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات بین المللی ووشو "جا&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..