تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک هزار و 500 سبد کالا بین نیازمندان گرگان توزیع شد

ساعت: 16:20 منتشر شده در مورخ: 1397/03/10 شناسه خبر: 1369127

رئیس اوقاف گرگان گفت: یک هزار و 500 سبد کالا با عنوان طرح "دست های مهربانی" بین نیازمندان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) توزیع شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما "عباسعلی مهدوی" رئیس اوقاف گرگان امروز درگفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بسیاری از موقافات در شهر گرگان مربوط به سید الشهدا و ایام محرم است.

وی افزود: از سال گذشته با نگاه دور اندیشی در حوزه  نیت وقف خیرین را به سمت موضوعات روز  ترغیب کردیم.

رئیس اوقاف گرگان تصریح کرد: از ابتدای سال 97 تاکنون 14 وقف در این شهرستان  صورت گرفت که 3 مورد آن در ماه رمضان انجام شده است .

مهدوی بیان کرد: در همایش تجلیل از نخبگان دانش آموز در گرگان خیری  یک باب منزل مسکونی خود را به نیت فعالیت های فرهنگی، قرآنی  عام المنفعه وقف کرد.

وی افزود: رسانه ها از تریبون خود بعنوان صدا و حنجره اوقاف استفاده کنند و این سازمان را در انجام اهداف خود یاری کنند .

این مقام مسئول اذعان کرد: کمیته رصد نیات موقوفات در ماه مبارک رمضان وقف ،موقوفاتی را ثبت کردند که از جمله آن خرید نان برای فقرا و مساکین بود که 15000 عدد با همکاری نانوایی ها توزیع شده است .

رئیس اوقاف گرگان با اشاره به توصیه های حضرت آقا در خصوص دقت در اجرایی شدن موقوفات، گفت: براین اساس طرح" واقفین خیر اندیش"  و طرح  "دست های مهربانی " را داشتیم .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک هزار و 500 سبد کالا بین نیازمندان گرگان توزیع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..