تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سانسور سکانس تجاوز در سریال «رهایم نکن»

خبرگزاری ایسنا: بخش‌هایی از یکی از مهم‌ترین سکانس‌های سریال رمضانی «رهایم نکن» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور، پنجشنبه‌شب - 10 خرداد - از سوی صداوسیما حذف شد.

سکانسی که از سوی تلویزیون با حذف مواجه شده است، به موضوع تجاوز اختصاص داشت.

سریال عسگرپور در حالی با حذف بخش‌های کلیدی همراه بوده که پیش از این محور و موضوع این سریال با موضوع پرداختن به آسیب‌های اجتماعی و تجاوز، از سوی تلویزیون تأیید شده بود.

در پی پیگیری‌های خبرنگار درباره حذف بخش‌هایی از این سریال که اتفاقاً در حضور او ضبط شده بود، عوامل مجموعه «رهایم نکن» وقوع این سانسور توسط تلویزیون را - که به قسمت 16 این مجموعه مربوط بوده - تأیید کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سانسور سکانس تجاوز در سریال «رهایم نکن»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..