تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تست دوپینگ پنج وزنه بردار جهانی مثبت اعلام شد

ساعت 24- فدراسیون جهانی وزنه‌ برداری از مثبت بودن تست دوپینگ پنج وزنه ‌بردار خبر داد که نام قهرمانانی از هند و اسپانیا نیز در آن به چشم می ‌خورد.

سانجیتا خوموکچام بانوی 24 ساله وزنه‌ بردار هندی که در مسابقات کشورهای مشترک‌المنافع در دسته 53 کیلو موفق به کسب مدال طلا شد؛ 4 سال قبل نیز در یک رقابت بین‌المللی در دسته 48 کیلو به طلا دست یافته بود.

ورزشکار دوپینگی اسپانیا نیز مارکوس ولاسکو با 21 سال سن که در دسته 105 کیلوی رقابت‌های جوانان اروپا در سال 2016 شرکت داشت. وی نخستین دوپینگی اسپانیا در طول 8 سال گذشته، به شمار می ‌رود.
تست دوپینگ دو ورزشکار آذربایجان و یک ورزشکار تایلندی نیز مثبت اعلام شد که ورزشکار تایلندی با 22 سال سن در رقابت‌های جهانی سال گذشته به مدال برنز دست یافته بود.
همچنین ابراهیملی از آذربایجان در رقابت‌های کشورهای اسلامی در دسته 96 کیلو که توانسته بود مدال طلا کسب کند نیز در فهرست اعلامی فدراسیون جهانی وزنه برداری قرار دارد.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تست دوپینگ پنج وزنه بردار جهانی مثبت اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..