تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهاروند: حواسم به حذف ستاره پرسپولیس نبود

خبرگزاری تسنیم: حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال در پایان مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال گفت: پیش‌بینی می‌کنم که امسال لیگ خوب و جذابی را داشته باشیم. ما امسال مثل سال‌های گذشته از افراد زیادی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی دعوت نکردیم و فقط به باشگاه‌ها، رسانه‌ها و هیئت‌های درگیر در رقابت‌های لیگ برتر گفتیم تا در مراسم حضور داشته باشند.

وی در خصوص حذف ستاره باشگاه پرسپولیس از روی لوگوی این تیم در مراسم امشب، گفت: حواسم به این موضوع نبود!

رئیس سازمان لیگ همچنین خاطر نشان کرد: زمانی که مسابقاتی با این حجم برگزار می‌شود نباید انتظار داشته باشیم که بی‌اشتباه باشد. باید به نقاط قوت پرداخته شود و البته نقاط ضعف را برطرف کنیم.

بهاروند در خصوص قانون حضور 90 درصد تماشاگران میزبان و 10 درصد تماشاگران میهمان در مسابقات و به ویژه دربی پایتخت، گفت: ما باید استانداردها را رعایت کنیم و نمی‌توانیم خلاف استانداردهای AFC در این باره رفتار کنیم. این قانون قطعاً رعایت می‌شود و به نظرم باعث جذابیت بیشتر لیگ خواهد شد. به نظرم مسابقات با قانون 90 به 10 خوب می‌شود.

وی در خصوص شرایط تیم‌های بدهکار اظهار داشت: اگر ارکان قضایی در این باره اعلام‌نظر کنند ما از حضور آنها در رقابت‌های امسال جلوگیری می‌کنیم. در این خصوص باید کمیته‌های تعیین وضعیت و انضباطی نظر خود را بگویند.

رئیس سازمان لیگ در پایان اعلام کرد که تبلیغات دور زمین برای سازمان لیگ است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهاروند: حواسم به حذف ستاره پرسپولیس نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..