تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش یمن، بالگرد عربستان را سرنگون کرد

خبرگزاری فارس: منبعی در وزارت دفاع یمن اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور یک فروند بالگرد عربستان سعودی را در جنوب این کشور ساقط کردند.

این منبع عصر پنجشنبه به خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه گفت که نیروهای یمنی این بالگرد سعودی را که از نوع «آپاچی» بود، در منطقه «جیزان» عربستان هدف قرار داده و تمامی سرنشینان آن کشته شده‌اند.

او گفت که پدافند هوایی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با این بالگرد را حین پرواز فراز «جحفان» جیزان هدف قرار داده‌ است.

منبع مذکور همچنین به این رسانه روسی گفت که تک‌تیراندازان انصارالله یمن ۷ نظامی عربستانی و یمنی مذور ریاض را در منطقه جیزان از پای درآورده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش یمن، بالگرد عربستان را سرنگون کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..