تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مدیربرنامه هاى تیام به اتهام کلاهبرداری

واکنش مدیربرنامه هاى تیام به اتهام کلاهبرداریبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یکى از روزنامه‌ها مطرح شده بود که روزبه قدیمى مدیربرنامه هاى تیام ٣٥ هزار دلار از باشگاه الکویت دریافت و از این مهاجم سنگالى کلاهبردارى کرده است، که این خبر توسط مدیربرنامه های تیام تکذیب شد.

مدیربرنامه هاى تیام در این باره به خبرنگار ما گفت: مطالب منتشر شده در یکی از روزنامه های ورزشى درباره اتهام کلاهبرداری را تکذیب می کنم و از سردبیر این روزنامه بدلیل قانون مطبوعات تقاضا جهت دارم تکذیب مطالب مندرج در روزنامه مورد نظر را چاپ کند در غیر این صورت این حق را براى خودم قائلم که از طریق مراجع قانونى اقدام نمایم. در ضمن جهت اطلاع "انجمن ورزشى نویسان جهان" بخاطر نشر اخبار کذب توسط خبرنگارانى که عضو این انجمن بوده و میثاق بین المللى خبرنگارى را زیر پا می گذارند نیز اقدام خواهم کرد.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

آخرین وضعیت تیام و باشگاه استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مدیربرنامه هاى تیام به اتهام کلاهبرداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..