تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی رژیم صهیونیستی اطلاعات اتمی را به عربستان می‌فروشد!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت تحلیلی میدل ایست مانیتور نوشت، آژانس‌های اطلاعاتی غربی معتقدند که رژیم صهیونیستی در حال فروش و ارسال اطلاعات اتمی به عربستان سعودی است.

میدل ایست مانیتور در گزارشی نوشت، بر اساس یک گزارش به قلم «آمی دورآن»، انتقال این اطلاعات از سوی رژیم صهیونیستی، قابلیت تسلیحات اتمی به حکومت عربستان می‌دهد.

نویسنده در این گزارش مدعی شده است، دلیل مشترک رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی این است که ایران تنها کشور در منطقه نباشد که چنین تسلیحاتی در اختیار دارد. نویسنده مدعی شده عربستان و رژیم صهیونیستی این قابلیت ایران را تهدید علیه امنیت پادشاهی سعودی می‌دانند.

نویسنده هم چنین گفته است از آنجایی که جهان با رقابت‌های تسلیحات اتمی به سوی بدتر شدن پیش می‌رود، این اطلاعات باید ما را شوکه کند که رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی اطلاعات اتمی می‌فروشد.

البته یک ژنرال صهیونیست به نام آموس یادلین که ریاست سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی را برعهده داشت، می‌گوید عربستان سعودی منتظر به دست آوردن قابلیت اتمی نمی‌ماند و هر وقت لازم داشته باشد به سراغ پاکستان رفته و هر آنچه می‌خواهند را از پاکستان می‌گیرند.

وی گفته است پاکستان نیز این تمایل را ابراز کرده که تخصص اتمی و قابلیت‌های اتمی به عربستان سعودی منتقل می‌نماید.

اما به نوشته نویسنده این گزارش، به نظر می‌رسد، رژیم صهیونیستی مایل است تلاش‌ عربستان برای دستیابی به تسلیحات اتمی را در دست داشته و آن را تنها به دست پاکستان واگذار نکند.

همچنین حکومت سعودی مصمم است که آمریکا تحت ریاست جمهوری دونالد ترامپ با کمک رژیم صهیونیستی به عربستان در زمینه اتمی، اگر برای فشار بیشتر به ایران باشد، مخالف نیست.

منبع: فارس

انتهای پیام/

رژیم صهیونیستی در حال فروش اطلاعات اتمی به عربستان سعودی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی رژیم صهیونیستی اطلاعات اتمی را به عربستان می‌فروشد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..