تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیدان: رئال به مربی دیگری غیر از من نیاز دارد

زین الدین زیدان در اقدامی غیرمنتظره امروز از مربیگری رئال استعفا داد.

به گزارش شما نیوز ، صبح امروز نشستی بین زیدان، پرز و آنخل سانچز(مدیر عمومی) برگزار شد تا در مورد اهداف فصل بعد به یک جمع بندی نهایی برسند اما خروجی این جلسه، استعفای زیدان بود.

زیدان دقایقی پیش در نشست خبری خود و در حضور رئیس باشگاه گفت:« تصمیم گرفتم که از هدایت رئال کناره گیری کنم و سال بعد مربی رئال نخواهم بود. شاید این تصمیم در چنین مقطعی عجیب باشد ولی رئال به مربی دیگری غیر از من برای ادامه روند موفقیت هایش نیاز دارد. به مربی جدید، با متدی دیگر. به همین دلیل تصمیم به استعفا گرفتم.

واضح است که خداحافظی من همیشگی نیست و من همواره نزدیک به باشگاه خواهم ماند. رئال به من همه چیز داد. می دانم که تصمیم من برای خیلی ها پذیرفتنی نیست ولی برای خودم چرا. از نظر من زمان تغییر رسیده بود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیدان: رئال به مربی دیگری غیر از من نیاز دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..