تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتبار طرح‌های اشتغالزای نهاوند بلوکه شده است

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار طرح‌های اشتغالزای نهاوند بلوکه شده و نسبت به این شهرستان بی‌مهری شده است.

به گزارش شما نیوز ، حسن بهرام نیا پنجشنبه 10 خرداد در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با اظهار گلایه از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، اعلام کرد: از رئیس برنامه و بودجه استان خواستاریم تا برش شهرستانی اعتبارات عمرانی استان تهیه شود. برای اعتبارات عمرانی استان که از 3 درصد درآمد نفت و متوازن به استان اختصاص می‌یابد، برش شهرستانی تهیه شود تا مشخص شود برچه اساس توزیع شده است.

وی یادآور شد: دو موضوع افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان و افزایش سال مالی برای تخصیص اعتبارات تملک دارایی در مجلس مطرح شده و منتظر تصویب شورای نگهبان است. سال مالی اعتبارات تملک دارایی 31 تیر است اما مجلس خواستار تمدید 2 ماهه این زمان شده که البته نباید فرصتی برای کاهلی مدیران شود.

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه فصل کاری استان همدان محدود است باید قبل از اتمام فصل کاری پروژه‌های عمرانی به ویژه آنهایی که با ساخت و ساز و سازندگی ارتباط دارند، انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتبار طرح‌های اشتغالزای نهاوند بلوکه شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..