تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیانت در زندگی مشترک، راهکار مناسب چیست؟

 پس از برملا شدن خیانت اغلب اتفاقات وحشتناکی هم برای فرد خیانت کننده و هم برای فرد خیانت دیده می افتد.فرد خیانت دیده ، ملغمه ای از هیجانات خشم،غم،ترس، ناامیدی و سوگواری را تجربه می کند و ممکن است حتی دچار افسردگی شود. وی فردیت و هویت خود را از دست داده است و به سختی می تواند به آینده ی زندگی خود بیاندیشد.

فرد خیانت کننده نیز اغلب با هیجانات پیچیده ای دست و پنجه نرم می کند .ممکن است وی آسیب جسمانی دیده باشد، از جانب همسر تهدید به ترک یا مرگ شده باشد، آشنایان و دوستان او را رها کرده باشند و بسیاری اتفاقات ناگوار دیگر.افراد پس از برملا شدن خیانت مرحله ی بسیار سختی پیش رو دارند.

مرز های زندگی از بین میرود، کسانی که تاکنون اجازه ی دخالت در زندگی زوج را نداشتند، در مسائل مختلف اظهار نظر می کنند، خانواده های زن و شوهر اقدام به رفتارهای بعضاً خطرناک کرده و ممکن است به زوج بیشتر آسیب برسانند.

راه های بهبود رابطه بعد از خیانت
آیا در زندگی خود دچار خیانت شده اید؟ راهکارهای زیر می تواند به شما کمک کند

    تا حد امکان اجازه ندهید دیگران از این موضوع با خبر شوند.این دیگران شامل خانواده های دو طرف، فرزندان و دوستان و آشنایان شما می شود.

    در اسرع وقت نزد یک روانشناس یا خانواده درمانگر معتبر بروید.روانشناسان دوره دیده، آموزش های جامعی در مورد برطرف کردن مشکلات زوجین دیده اند و می توانند به هر دو نفر کمک کنند تا تصمیم عاقلانه ای برای زندگی خود بگیرند.

    گرفتن وکیل را به تاخیر بیاندازید.به دلیل اینکه در دوران پس از خیانت افراد سطح هیجانی بالایی را تجربه می کنند ، تصمیم گیری در مورد اینکه به زندگی خود ادامه دهند یا نه ، می تواند بسیار سخت باشد.وکیل می تواند شما را ناخواسته ترغیب به طلاق کند امری که ما آن را توصیه نمی کنیم.

    اگر خیانت از نوع خیانت جنسی است ، در اسرع وقت با مراجعه به پزشک و انجام آزمایشات پزشکی از سلامت خود آگاه شوید .

    صبور باشید و از دستورالعمل های روانشناس پیروی کنید.

    پس از آنکه دوره ی درمان خیانت نزد روانشناس پایان یافت می توانید در مورد اینکه تمایل دارید در این رابطه بمانید و یا این رابطه را ترک کنید ، به طور آگاهانه تصمیم گیری نمایید.در صورتی که تصمیم گرفتید از همسر خود جدا شوید می توانید با مراجعه به وکیل مسائل حقوقی خود را مطرح و پیگیری نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیانت در زندگی مشترک، راهکار مناسب چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..